Nee alleen HF001, HF002, HF003, enz
Meer niet
KoningKlok
KoningKlok
Chillekasper
SybrenAnne
SeikOlaf
Ruud2009
andrepost
StefanoDiBosso
Matthijs1
Number4
Jarnos
Matt1996
Stokmans
W_G
Crisis
Hendrik
Ralphw
Patrick2
Jason_Nash
Lastgentlemen
Goldie1709
nicknamehor
403040
Kaptein
bas174
Peroni
Droomt_van_eichi2
Kobe
Striker
Wimmel
Jurtz
Mars
Belisarius
Kendo
Quantore
John85
Omanido
KeverBlauw
DrSigmund
Haaren
Wommelgem
Diol
Nou HF001a, HF001b, HF002, HF003, enzovoorts graag, anders heb ik nummer 3 niet
maar wel weer HF004 en das ook knap uniek
Dan neem ik er wel 2.
4 is een ongeluksgetal in China…
Ik heb het gevoel dat Jur hier iets van gaat vinden.
Omdat er al zoveel leden meedoen zal ik de post of actie niet verwijderen
Toch graag een kritische noot.
Deze actie vindt plaats zonder toestemming van het forumbeheer (zie regels hieronder).
Los van het feit dat dit platform hier nu zonder toestemming wordt gebruikt, is de organiserende partij ook niet geverifieerd.
Gezien het korte lidmaatschap van de organisator (één maand) zou ook géén toestemming gegeven zijn voor het plaatsen van deze oproep.
Ik weet niet exact welk bedrag naar wie moet worden overgemaakt maar horlogeforum.nl maakt dus geen onderdeel uit van de organisatie en heeft niet het beheer of de verantwoordelijkheid voor (nu reeds) 40 x het gevraagde bedrag.
Jur
Regels:
Commerciële uitingen, werven van personeel, starten van inkoopacties, organiseren van bijeenkomsten onder leden of andere activiteiten waarbij de suggestie wordt gewekt dat dit plaatsvindt door of met toestemming van horlogeforum.nl is uitdrukkelijk niet toegestaan. Dit geldt voor zowel activiteiten op- als (externe) activiteiten namens het forum.
Ergens boven in is er nog soort van toestemming aan je gevraagd maar het enthousiasme overspoelde het afwachten van een antwoord.
Sportief Jur!
Bedankt voor je reactie en begrip Jur.
Met name dit
waarbij de suggestie wordt gewekt dat dit plaatsvindt door of met toestemming van horlogeforum.nl is uitdrukkelijk niet toegestaan
geeft uitkomst.
Nergens is of zal worden aangegeven dat deze actie door of met toestemming van het forum plaatsvindt.
Het forum is hier slechts een medium, geen partij.
En het was beter geweest dat ik de regels goed had gelezen en je had gevraagd voordat er was begonnen.
- KoningKlok
- KoningKlok
- Chillekasper
- SybrenAnne
- SeikOlaf
- Ruud2009
- andrepost
- StefanoDiBosso
- Matthijs1
- Number4
- Jarnos
- Matt1996
- Stokmans
- W_G
- Crisis
- Hendrik
- Ralphw
- Patrick2
- Jason_Nash
- Lastgentlemen
- Goldie1709
- nicknamehor
- 403040
- Kaptein
- bas174
- Peroni
- Droomt_van_eichi2
- Kobe
- Striker
- Wimmel
- Jurtz
- Mars
- Belisarius
- Kendo
- Quantore
- John85
- Omanido
- KeverBlauw
- DrSigmund
- Haaren
- Wommelgem
- Diol
Nee maar ondertussen worden er nu al nummers uitgekozen en hebben ze het over graveringen met HF ervoor.
Het is een (poging tot) groepsaankoop, geen poging tot limited edition, zeker niet met een HF verwijzing. Mooi dat we zo enthousiast zijn, maar het gaat om een horloge.
En ik altijd maar denken dat Invicta hier niet erg hoog aangeschreven stond, maar inmiddels is Invicta de nieuwe Rolex?
Goedemorgen,
Dag 2 en al over de 40 gegadigden.
Mijn stikker op de glasbodem was (hopelijk zichtbaar) een flauwe reactie.
In.mijn optiek is de kracht van dit horloge vooral de prijs, en erna dat Invicta er weinig poespas mee uit heeft gehaald.
Om het ook zo simpel mogelijk te houden zou ik er niets omheen verzinnen. Ik hoef dus geen stikker, geen gravure alleen een leuk horloge.
Ik stel voor om te proberen(!) de inkoop actie helemaal via Invicta te laten verlopen, dus verzending én betaling.
Er hoeft dan niemand van de leden geld voor te schieten of op te draaien voor eventuele problemen bij betalingen.
Eens, al zal je hier wel gauw een marge discussie krijgen a(een beetje ik ondernemer/importeur kennende maar wie weet.
Als de prijs zo scherp blijft heeft dit zeker mijn voorkeur
idd, de kracht van de groep is een stukje weg in dit geval.
Ik ben bereid om 'm vooraf te betalen van zodra de prijs vastligt. Aan KoningKlok of iemand anders die de orders wil verzamelen.
Ook onder voorbehoud van prijs
- KoningKlok
- KoningKlok
- Chillekasper
- SybrenAnne
- SeikOlaf
- Ruud2009
- andrepost
- StefanoDiBosso
- Matthijs1
- Number4
- Jarnos
- Matt1996
- Stokmans
- W_G
- Crisis
- Hendrik
- Ralphw
- Patrick2
- Jason_Nash
- Lastgentlemen
- Goldie1709
- nicknamehor
- 403040
- Kaptein
- bas174
- Peroni
- Droomt_van_eichi2
- Kobe
- Striker
- Wimmel
- Jurtz
- Mars
- Belisarius
- Kendo
- Quantore
- John85
- Omanido
- KeverBlauw
- DrSigmund
- Haaren
- Wommelgem
- Diol
- Marco-T
En na levering gelijk foto’s gooien in 'Invicta only’ !!!