Ik kreeg 185986.
Gisterenavond, 186033
1 uur geleden = 186040
Ook besteld vanmorgen 186041. Ook mijn dank voor jullie moeiteā¦
Ik zou als ik jou was gewoon over weekje bij Invicta informeren hoeveel er zijn besteld.
Kreeg gistermiddag om 13.29 u. bestelnummer 185957
Gisteren begin van de middag besteld, ordernummer 185929.
En dan nog de bestellingen van diegene die de code delen met HF vriendjes
En niet vergeten de geheime bestelling van @HanDavinci !!!
Speciale uitvoering met Swarovski kristallen steentjes.
Ordernummer: 185950
Die ordernummers zeggen helemaal niets over het specifieke aantal bestelde Invictaās Pro Diver 1953. Er zitten ook andere orders bij; zo werkt dat nu eenmaal bij Invicta en andere bedrijven.
Maar goed. Hier komt āmijn waarheidā, nadat het stof zoetjes aan naar beneden begint te dwarrelen in deze draad. Voor het eerst heb ik me laten verleiden tot de aankoop van een schandelijk namaakproduct, afkomstig uit een schimmig deel van onze wereld, van een hoogst bedenkelijke kwaliteit en waar de werkomstandigheden ten hemel schreiend zijn. Ik ben slechter dan slecht en ik verlaat nu deze draad om er niet meer naar terug te keren. Ik moet het ook nog in orde zien te krijgen met mijn vrouw. Laat mij maar even.
Laat die man toch eens met rust
Zitten we hier in het āGinaultā-topic?
Nee ik hoop dat hij er 1 koopt zodat Chili een tudor moet kopen
Wat jammer, ik vind die mentaal onstabiele reacties van jou juist zo grappig.
Ja want dat gaat ook echt gebeuren het zal wel bij passen blijven en hopen op een goedie bag bij
&
Denk niet dat Han dat kan rotten Kasper.
Je bent lief !
Ik vind zowel geen probleem om een Tudor voor de verandering uit te proberen als dit Invicta.
Ondanks ik had gemeld dat ik wegens succes had afgehaakt toch een berichtje gekregen, nu ben ik wederom gezwicht en heb hem besteld, wat ben ik toch zwak
@chillekasper & @KoningKlok bedankt voor jullie inzet en al het regelwerk