pb verzonden 
Ik ook.
Natuurlijk vind ik het leuk als er horlogeforum.nl op het horloge komt, nummering is ook prima, maar niet de toevoeging âLimited (edition)â gebruiken svp. Dat zouden we graag reserveren voor de jaarlijkse limited editions.
Ik zag de reactie van Henrik, op de achterzijde komt dus te staan:
Grovana
Horlogeforum
xx/xx
Dus geen Limited.
Logoâs op de kroon en band zijn standaard Grovana. Ik zal eens kijken wat de mogelijkheden zijn vwb het leveren zonder cyclops op het glas.
Ik hoop dat het mogelijk is zonder die cyclopsâŠ
Ik ook, anders maar zonder. Is het niet een idee om dan âHorlogeforum editionâ op de achterkant te zetten?
Horlogeforum edition vind ik inderdaad nog beter klinken! Dan voor de input.
Ik denk graag mee, het gaat immers ook om mijn klok.
Ik heb Grovana gevraagd of het mogelijk is glas zonder de welbekende druppel te krijgen. Zodra ik het weet post ik het hier.
Inmiddels heb ik (incl mijzelf) al 5 definitieve reacties via de pb dat mede forummers zoân horloge willen hebben. Op de poll staat een veel hoger aantal. Dus kom op heren, stuur mij de mail met welke het precies moet worden en we kunnen aan de slag!
is het glas saffier? De prijzen schelen maar héél weinig met steinhart; 300 voor de standaard en 350 voor de GMT.
Jazeker, dat glas is saffier. Ik vind zoân 50 tot 75 euro minder betalen voor hetzelfde horloge toch serieus geld. Overigens ik heb gechecked wat de mogelijkheden zijn zonder loupe en dat is mogelijk. Daarnaast zal iedere Grovana zoals eerder gemeld gegarandeerd een ETA uurwerk hebben (dus de 2824-2 voor de Coral Reef en de 2893-2 voor de GMT).
Dan zou ik de mijne graag zonder druppel willen. 
Even een kickje omhoog.
Waarom staat dit topic zo laag?
Zit iedereen al op zijn bestelling te wachten?
C
Corné Schreef:
Even een kickje omhoog.
Waarom staat dit topic zo laag?
Zit iedereen al op zijn bestelling te wachten?C