Inkoopactie LED-watch

Wat zullen de invoerkosten van de douane zijn? Iemand een idee?

Doe mij er ook maar eentje.

Daar heb ik dus helemaal niet aan gedacht! Heb daar ook geen verstand van, moet ik eerlijk zeggen.
Wellicht heeft iemand anders hier een antwoord op. Er zijn al vaker inkoopacties op dit forum geweest en heel wat mensen die vast al eerder iets uit het buitenland hebben laten verschepen. Kan iemand ons helpen!? :S

Lijst:

  • ajan
  • roffel
  • Tom Koerts
  • Ray_J
  • Tony (onder voorbehoud)
  • Gershwin
  • Guus
  • 020johan
  • Robbie409
  • Mick
  • Baassie

Volgens mij komt er in ieder geval de BTW bij en de inklaringskosten. Ik heb zelf wel een aantal keer wat laten versturen vanuit China en daar moest ik dit in ieder geval betalen. Ook een keer een horloge in Australie gekocht en deze werd er niet uitgepikt door de douane.

Voordat ik een bestelling plaats zou ik toch willen weten wat de kosten ongeveer zijn. Is er misschien ook nog een limiet aan het aantal horloges dat je mag importeren als particulier?

invoer is de btw, ongeveer 20 % dus.

Is dat niet gewoon 19%? Dat zou zo’n 4 euro per klokkie betekenen…

  • Als het alleen om een BTW van 19% gaat (zo’n 4-5 euro de man) dan is dat wat mij betreft te overzien. Nog extra inklaringskosten, Jurgen?!
  • Wat betreft het aantal horloges dat je als particulier mag bestellen heb ik helaas ook geen idee? Wellicht wel iemand anders. Raymond had een inkoopactie met Meistersinger 1Z’s die meen ik uit Duitsland kwamen (EU; verschil?); aardig wat horloges volgens mij. Misschien weet hij het. Zal hem PMen.

Lijst:

  • LeenV
  • ajan
  • roffel
  • Tom Koerts
  • Ray_J
  • Tony (onder voorbehoud)
  • Gershwin
  • Guus
  • 020johan
  • Robbie409
  • Mick
  • Baassie

Vind die van Aurora trouwens 10 keer zo mooi als die van Patrick.
Die doet mij helemaal niks. Vooral het lettertype vind ik niet mooi.

En die invoerkosten zal ook wel meevallen.
Ben benieuwd naar hun reactie.

Vanuit Duitland heb je geen inklaringskosten of BTW. Misschien dat ik nog ergens een rekening kan vinden, waarop de kosten staan. Maar ik kan me herinneren dat het hoogstens een paar tientjes is.

Ben ook benieuwd naar de reactie, Tom!

Heb het mailtje expres gisteravond om 22.00 uur gestuurd, zodat hij daar (afhankelijk van waar ze in Australie zitten) rond 08.00-10.00 uur 's ochtends aan zou komen. Helaas nog geen reactie, maar we wachten af.

Leuk, weer eens interesse voor LED-watches!
Alleen jammer dat dit een inkoopaktie is met een modern display, dot matrix heeft weinig met de jaren zeventig van doen. Die display’s met zo’n gelaagd cijfertjesdisplay vindt ik veel gaver om te zien. Deze aanbieder heeft ze wel, misschien ook een idee voor een inkoopaktie? http://www.led-watch.com.

Ben het wel met je eens, maar ik vind het zelf juist wel aardig dat het niet een jaren 70 horloge is, maar een moderne interpretatie van een ‘oud’ idee.

Bovendien is hij gewoon veel stijlvoller (wat mij betreft)!

leuke actie ; noteer mij ook maar voor een exemplaar (tu)

In afwachting van een reactie van onze Australische vrienden groeit de lijst van gegadigden gestaag door. Mooi om te zien mannen!

De teller staat op 13. :slight_smile:

Lijst:

  • seamaster
  • LeenV
  • ajan
  • roffel
  • Tom Koerts
  • Ray_J
  • Tony (onder voorbehoud)
  • Gershwin
  • Guus
  • 020johan
  • Robbie409
  • Mick
  • Baassie

Ben d’r ook graag bij.
Groet,
David

Bijzondere aansluiting van band op kast. Even een bandje wisselen zal er niet bij zijn.

Ik vermoed dat ik dit horloge af en toe zal dragen, dus wat betreft het bandje maak ik mij niet zo’n zorgen. Heb dit soort bandjes overigens wel vaker gezien. Een kleinere band zou er eventueel ook op kunnen, maar doet wel ernstig afbreuk aan de lijn van het design.

Lijst:
-D Kuiper

  • seamaster
  • LeenV
  • ajan
  • roffel
  • Tom Koerts
  • Ray_J
  • Tony (2x)
  • Gershwin
  • Guus
  • 020johan
  • Robbie409
  • Mick
  • Baassie

Ik heb hem trouwens ook op Ebay gezien. Van een Duitse aanbieder (Sharonswelt):

http://cgi.ebay.nl/Designer-Classic-LED-Uhr-Binaer-High-Tech-Watch-NEU_W0QQitemZ170055284585QQihZ007QQcategoryZ55220QQrdZ1QQcmdZViewItem

Er staan er meer:
http://sieraden-horloges.search.ebay.nl/_Sieraden-en-horloges_W0QQcatrefZC12QQfrppZ25QQsacatZ281QQsassZsharonswelt
Erg goed betaalbaar

Ik heb het genoemde horloge trouwens net gewonnen…

Baassie, ik ben een iets te snelle koper, als ik iets mooi vind koop ik het altijd zo snel mogelijk.

€ 18,38 + verzendkosten … 30 euro totaal :wink:

Dus ik kan weer van de lijst af.