Ik volg deze draad ook met spanning…
Ik vind deze ook nog steeds mooi…
Volgens mij is dat géén Steinhart? Maar kun je op Seiko’s ook korting bedingen dan? Want mooi is tie.
Ik heb trouwens gemaild met Steinhart én Seagull en beiden zijn wel te vinden voor korting. Ik weet niet hoe een Poll te maken…wie wel?
dreski Schreef:
Volgens mij is dat géén Steinhart? Maar kun je op
Seiko’s ook korting bedingen dan? Want mooi is
tie.
Ik heb trouwens gemaild met Steinhart én Seagull
en beiden zijn wel te vinden voor korting. Ik weet
niet hoe een Poll te maken…wie wel?
Het zal wel moeilijk zijn om die Seiko voordelig te krijgen. Het is een model dat in Nederland niet in de winkels ligt dus uit Azie moet komen. Vond het gewoon leuk om hem weer eens te zien.
Blijft 'n hele mooie hoor! Bedankt voor 't plaatje!
Ik zou wel zo’n Ocean 1 Gmt zien zitten. Die Rolex
GMT is toch niet te betalen.
Haha, +1.
Dat wilde ik dus net gaan schrijven maar toen zag ik je bericht.
De STEINHART “GMT-OCEAN 1 BLACK” is een schaamteloze kopie maar het orgineel is een van de weinige Rolexen die ik graag zou hebben.
Ik wil graag nog een keer voor Steinhart stemmen…
Die GMT Ocean 1 is gewoon écht heel mooi!
Hier een foto van het net…
Mooi
De volledig zwarte heeft mijn voorkeur …
http://www.steinhartwatches.de/index.php?id=67&artnr=2&Sel_ID=9#2
De vintage red is ook erg mooi, helaas geen saffier …
http://www.steinhartwatches.de/index.php?id=67&artnr=191&Sel_ID=9#191
Er is een oplossing voor dat saffier, als je genoeg zaagt bij Gunther van Steinhart levert hij saffierglas met cyclops er gratis bij.
Je moet het zelf laten installeren, mogelijk cyclops verwijderen …
Mooie deal lijkt me
Ik denk dat de zwarte ook mijn voorkeur zou hebben. Dat rood, daar twijfel ik altijd over. En gek genoeg vind ik het op een Rolex direct niet mooi. Misschien dat hier de foto ook veel doet.
Als zo’n bezel(insert) nou makkelijk te vervangen zou zijn…
die laatste van hharry vind ik veeeeels te groot voor een goude, op een of andere manier vind ik dat goud onder de 40mm moet zijn
Ach,ik vind andere modellen ook wel mooi hoor. Maar je hebt zeker een goed punt wat de grootte betreft.De Ocean black red is ook een creatie waar je niet snel op uitgekeken raakt.
Ik ga toch echt voor deze:
http://img33.imageshack.us/i/5b9c12.jpg/][img]http://img33.imageshack.us/img33/3861/5b9c12.jpg[/img
Pepsi bezel hoort er wat mij betreft op. De zwarte en de zwart rode kunnen mij niet zo bekoren.
Ik blijf dit draadje ook even volgen!
Mijn voorkeur heeft de Zwarte GMT of de blauw/rode GMT
Leuk tot ik de echte koop:P
Sorry voor de ongelooflijke beginnersvraag >X, maar wat maakt deze duikers horloges nou ‘interessanter’ dan de fliegeruhren van Steinhart? Vind persoonlijk nl. de fliegers mooier qua design (niet zo’n dikke rand bijv)… :S
Interessant topic verders…ben benieuwd wat er van komt…korting doet altijd wel iets met de hollander in me
heb ook een mailtje gekregen van Seiya-japan. Deze wil best kijken of er groepskorting te regelen valt op Dreski’s favo, de groene alpinist. Heb hem ook gevraagd of er ook nog een stuk of tien Sumo’s te koop zijn. Maak het jullie en mezelf niet makkelijker zo maar dat is de schuld van Dreski en Thieuster met hun opruiende plaatjes ;). Verwacht wel dat import vanuit japan meer haken en ogen heeft dan Duitsland.
De Fliegers hebben een mooi Design, maar ze zijn er groot.
Oorspronkelijk werden ze gemaakt om over een vliegeniersjacket te dragen …
44 is al vrij groot voor velen, 47 gaat er echt over
Daarnaast is de kroon veel te groot voor gewoon op de pols …
De duikers zijn gewoon subliem gemaakt. Zwitsers werk, fantastische kast (metaal en dikte), 300m waterdicht, sublieme band en sluiting, etc
Ze zij een echte ‘bang for the buck’, net zoals de fliegers …
Helaas zijn de fliegers niet alles …
De Seiko Alpinist is erg mooi …
Voor mij heeft hij maar 1 minpunt: de groene wijzerplaat past moeilijk bij mijn kleren
Het groen is subliem, net als het werk dat erin zit. De kast lijkt van rodium (Rainer) …
Nu komt de grootste vraag: Over hoeveel korting spreken we bij Steinhart?
20% zou erg mooi zijn
als hharry een korting bij seiya kan regelen, reserveer ik hierbij een blauwe sumo!
man, waarom ben ik toch ooit met horloges begonnen, was ik gaan schaken had ik nu kunnen sparen
Dan zou je in Japan vooral voor de Alpinist gaan kijken, dan beperk je het al tot 1 model. Voor de andere modellen hebben we hier immers met Monsterwatches zeer goede mogelijkheden.
Kies je voor een merk (of dat nou SeaGull of Steinhart wordt) dan kun je uit meer modellen kiezen en kom je eerder tot leuke aantallen verwacht ik zo…
Klopt
SeaGull is, zonder dat ik daar iets me wil zeggen, chinees.
Als ik +100 euro uitgeeft heb ik toch liever iets van Seiko
Een Zwitserse GMT kan me het meeste bekoren …
(Of de Vintage Red met saffier