Inkopen doen?

ik doe dus mee!

EricPP Schreef:

ik doe dus mee!

Dat is 4…

Even voor de goede orde: de GMT is géén 300 maar 350 (saffier en zo) De standaard is 300. Lees maar even mijn vorige berichten na. De poll laat nu al een meerderheid vóór de Gmt zien. Zal vanavond een tussenstand posten.

De gmt …

Helaas weet ik nog niet of ik het geld ga hebben :smiley:

Zal weer hopen voor Nieuwjaar en kerstmis zijn :wink:

hharry Schreef:

Even voor de goede orde: de GMT is géén 300 maar
350 (saffier en zo) De standaard is 300. Lees maar
even mijn vorige berichten na. De poll laat nu al
een meerderheid vóór de Gmt zien. Zal vanavond een
tussenstand posten.

Bummer!!! :frowning:

Kunnen we niet wat forceren:

De GMT (bezel naar keuze - zwart,zwartrood, blauwrood) : €350
De Ocean 1 (Bezel naar keuze, vintage of classic) : €300
De Nav B (Zwart - kleine sec, Blauw - Kleine sec, Blauw - centrale sec) : €330

Zo geraken we zeker aan 10 …

We kiezen allemaal ons eigen model …

Als we met genoeg zijn, kunnen we zagen voor lagere verzendingskosten (of geen verzendingskosten!) :smiley:

Goed voorstel!

Ik open een nieuw topci voor de Nav B II , want zo word het wel heel onduidelijk wie wat kiest.

Voorlopige uitslag Poll:

17 deelnemers waarvan 11 voor Steinhart.
4 voor Seagull en
2 voor Seiko.

Van de 11 Steinharts zijn er 10 voor de GMT.

Ik ben nog aan het onderhandelen met Steinhart. Korting is nu ongeveer ruim 10 procent.

Heb gestemd op de Steinhart Ocean GMT (tu)
Zie ik net dat er ook een topic gestart is voor de Flieger van 44mm >X

Zijn er voors/tegens met betrekking tot keuze Ocean GMT vs. Flieger?

Moet nog wel ff met de vriendin overleggen want gaat een verjaardagscadeau (3 februari) voor moi worden en ik weet niet of zij stiekum al wat geregeld heeft :wink:
Dus nog niet 100% zeker, wanneer wordt er beslist?

Zaagmans Schreef:

Heb gestemd op de Steinhart GMT, moet nog wel ff
met de vriendin overleggen want gaat een
verjaardagscadeau voor moi worden :wink:

Dus nog niet 100% zeker, wanneer wordt er beslist?

Wanneer ben je jarig? :slight_smile: Ik weet niet of er nog meer kandidaten komen. Zal ik het voor de kerstdagen helemaal afronden??

Misschien hebben jullie het al gelezen in de topic " inkopen doen " dat we bezig zijn met een inkoop actie voor Steinhart vele meningen waren verdeelt welk model we moesten inkopen. Hierbij open ik dit topic om polshoogte te nemen wie nou een Nav B II wilt " inkopen " met zijn " alle "

Als ik het precieze aantal weet stuur ik Gunther een mailtje.

mvg b0z4

http://www.steinhartwatches.de/index.php?id=67&artnr=121&Sel_ID=18#121

Heb je mijn topic wel gelezen? Ik ben/wij zijn nog in de verkennende fase. Als jij een Flieger wilt dan geef je dat toch aan in de poll? Waarom nu al een eigen inkoopactie beginnen? Ik ben de hele middag al aan het mailen en het bellen om korting te krijgen, dan ga je toch niet alles dunnetjes over doen. Lijkt me nogal dubbelop? wacht nu even af wat de poll aangeeft en wat er mogelijk is bij gunther steinhart.

Ik heb jou topic gelezen en heb er aan meegedaan , het enigste wat ik probeer is de mensen die een nav b willen het hier melden , want ik lees veel verschillende modellen en ook nog eens merken. Op deze manier kon ik de mensen die meedoen het ook aan jou melden. ( had ik aan gedacht )

Volgens mij wel zo makkelijk om het centraal te houdn, voorkomt achteraf een heleboel misstanden.

Eric

Dat is geen goede korting. Als je in het huidge klimaat met 10 kopers komt, om het even voor welk model (al willen we allemaal wat anders), moeten we minimaal 30% krijgen.

Ik ben het eigenlijk wel een beetje eens met Henrik , meer korting zou eigenlijk moeten kunnen , misschien iemand die Gunther iets beter kent ?

Ik zou ook liever wat meer korting zien …

We zien wel ^^

Voor slechts 10% korting doe ik niet mee. Henrik heeft gelijk, 30% moet kunnen bij tien stuks. Gunther mag in zijn handen wrijven met zo’n aantal in 1 keer. Ik ben zeer benieuwd naar de uiteindelijke prijs!

10% is echt een lachertje. 25 moet minimaal te halen zijn. Zeker in deze tijd. Mooie kans om zijn jaaromzet bij te stellen.