bij 10 en meer kandidaten geeft Kevin Ma 20%korting en worden de verzendkosten ook lager natuurlijk.
Als de keuze valt op Sea-Gull haak ik af, voor vele anderen waarschjnlijk een goed alternatief. Maar ben het wel met jullie eens, 10% korting van Steinhart is echt niet van deze tijd. Je zou toch denken dat iedere fabrikant blij zou zijn met een afname van ca. 10 stuks…schijnbaar niet dus.
Jammer voor de meeste dat Gunter Steinhart niet meer korting geeft. Ik heb bijna 2 weken geleden zoals jullie weten de nav b-uhr 47mm gekregen, ben er super tevreden mee! en er ook een zwarte band nr 160 bij gehad, is toch 45 euro duurder.
Wel de standaard band er niet bij gekregen maar toch een verschil van dik 20 euro. En dan als jullie met een man of 10 maar 10 procent krijgen dat vind ik zeker erg karig:(. Zeer zeker vergeleken dat ik dat al bijna in mijn uppie heb gekregen. De zaken zullen wel erg goed gaan bij Gunter dus hij zal het zich kunnen permiteren, maar 25% met een man of 10 zou toch eigelijk moeten lukken. In iedergeval veel succes met jullie keuzes.
Gr Big Rosa
PS: hij is wel mooi hoor die Nav b-uhr ik kijk er elke dag met heel veel plezier naar(tu) en de kwaliteit…hij blijft mij verbazen en de afwerking is ook gewoon toppie! binnenkort maar eens een bruine lederen band erbij bestellen, toch wel mooi om zo nu en dan van band te wisselen.Succes jongens!!
is de gewone Ocean geen optie of moeten we onze pijlen richten op een ander merk?
Steinhart mailen dat we zo niet akkoord gaan graag of niet lijkt mij, en dat doen de meeste mensen hier echt voor 10% korting bij afname van 10 stuks. Vind ik zelfs een beetje arrogant maar goed.
Die doet me veel minder dan de GMT.
b0z4 Schreef:
Steinhart mailen dat we zo niet akkoord gaan graag
of niet lijkt mij, en dat doen de meeste mensen
hier echt voor 10% korting bij afname van 10
stuks. Vind ik zelfs een beetje arrogant maar
goed.
Arrogant van Steinhart of van ons?
Arrogant van ons
[quote=Mathias schreef:]Hier valt ook nog wat te regelen als je het mij vraagt:
De Binnacle GMT vind ik het mooiste…
399 dollar = 275 euro
Als we hier eens een goede korting kunnen krijgen …[/quote]
Die Bernhardt klokken doen mij niet zoveel en was er net niet iemand opgestapt met die naam
Ik zag in Maleisië een Jaguar horloge dat exact gelijk was aan de Steinhardt Ocean GMT pepsi bezel. Maar ik kan er op internet nergens een plaatje van vinden. Wellicht heeft iemand hier een idee waar wat te vinden is.
Zoltar Schreef:
Die Bernhardt klokken doen mij niet zoveel en was
er net niet iemand opgestapt met die naamIk zag in Maleisië een Jaguar horloge dat exact
gelijk was aan de Steinhardt Ocean GMT pepsi
bezel. Maar ik kan er op internet nergens een
plaatje van vinden. Wellicht heeft iemand hier een
idee waar wat te vinden is.
Grovana heeft ze ook. Volgens mij komen de Steinharts uit hun fabriek.
http://cgi.ebay.nl/Grovana-Swiss-Made-HAU-GMT-Automatik-Taucheruhr-300m_W0QQitemZ270463819057QQcmdZViewItemQQptZDE_Kleidung_Schmuck_Accessoires_Uhren_Armbanduhren?hash=item3ef8e65d31
Da’s inderdaad dezelfde klok, net als die Jaguar die ik zag. En er is ook nog Defaubre (volgens mij behorend bij Steinh.) die exact dezelfde klok maakt. Plakmoddeltje soms???
Neen, geen plakmodel.
Eén fabriek die aan horloges maakt in opdracht van.
Het draait zeker niet rond de naam …
Mathias Schreef:
Neen, geen plakmodel.
Eén fabriek die aan horloges maakt in opdracht
van.Het draait zeker niet rond de naam …
De fabriek is dacht ik van Grovana. Weet iemand dat?
dreski Schreef:
b0z4 Schreef:
Steinhart mailen dat we zo niet akkoord gaan
graag
of niet lijkt mij, en dat doen de meeste mensen
hier echt voor 10% korting bij afname van 10
stuks. Vind ik zelfs een beetje arrogant maar
goed.Arrogant van Steinhart of van ons?
Van Steinhart , hij moet blij zijn dat we in een keer 10 stuks bij hem afnemen. Ik denk dat de zaken zodanig goed gaan dat hij niet meer als 10% korting WILT geven.
grovana maakt een heleboel. Dacht zelfs ook voor Zeno, revue thommen.
Maarre wat doen we met de inkoopactie???
hharry Schreef:
grovana maakt een heleboel. Dacht zelfs ook voor
Zeno, revue thommen.
Maarre wat doen we met de inkoopactie???
Doorgaan!
Het succes is altijd afhankelijk van het gekozen merk of het gekozen model.
Misschien dat Seiko nu wel weer in de picture is. Of Stowa…
Archimede soms! heeft ook mooie modellen.
Ik baal eigenlijk wel dat Steinhart niet meewerkt want ik zou heel graag een Steinhart willen ( wat natuurlijk altijd nog kan )
Ja, de andere voorstellen doen mij niet zoveel. Ik wil zo’n GMT pepsi, maar niet met maar 10% korting.
Zoltar Schreef:
Ja, de andere voorstellen doen mij niet zoveel. Ik
wil zo’n GMT pepsi, maar niet met maar 10%
korting.
Ik ook. En toch baal ik ervan. Wat een krent.