Inlopen horloge?

Nee, ik had het over jouw kutopmerking. Niet over mij of over jou maar over je opmerking.

Laat maar zitten jongens ,en ja sommigen vragen lijken op elkaar.
Maar als 4 van de 5 hetzelfde antwoord geven weet ik dat het ik het juiste antwoord heb.

Je hebt het over meer dan tien seconden in de min per dag. Dat kan een horlogemaker voor je afregelen, normaal gesproken. Het hangt ervan af of het horloge nieuw is of al een paar jaar oud, dan zou het uurwerk mogelijk service nodig hebben. Je rekent met afwijkingen in seconden per dag. Idealiter loopt een horloge gemiddeld genomen een paar seconden per dag voor. Maar een kenmerken eigenschap van mechanische uurwerken is nu juist dat er geen een hetzelfde loopt. Als je dus meerdere mechanische horloges hebt, dan weet je nooit meer zeker hoe laat het is :smile:

3 likes

Maar als je de dat weet weet je wel hoe laat het is…

3 likes

Ok,zal kijken wat ik met het horloge doe

toch nog even: haha :slight_smile:

1 like

Werken, of verblijven? Dat is niet hetzelfde, weet je.

2 likes

Je kunt er zelfs geconserveerd worden.

Ik WERK in de medische industrie.
Mri,scanners,aparatuur voot tumoren ed.

Als MBB-er?

Nee,ontwikkeling,montage

Echt verbazingwekkend hoeveel reacties er op gegeven worden, humor ook wel weer, en dat voor die -/- 14 seconden per dag, per week, per maand, per jaar, vergeet ook niet te genieten van je klokje jè, dat ie de tijd aangeft is toch louter bijzaak? Tenzij je natuurlijk een werkgever hebt die je erop aanspreekt wanneer je 14 seconden te laat op je werk bent. Hoe dan ook, good luck en vooral blijven timen die klokjes…