Vind het een leuk initiatief en voor een best gunstige prijs, dus ik doe mee! Een mooie kans om een grote groep liefhebbers blij te maken.
Order 109, ben benieuwd
Nou Stef… Dat klinkt niet niet erg inclusief
Trouwens die (zonder kleur) komt ook mijn kant uit. Nr 71.
Eentje besteld, geld overhouden voor de (her)kickstart van instrument nr whatever)
Klopt idd, maar de prijsstelling vind ik te hoog voor wat het is. Buiten dat, er is nog geen volledig af product, op basis waarvan ik toch zou kunnen besluiten het waard te vinden. Dus ik wacht nog even met bestellen.
Wel mooi te zien dat er zoveel mensen zijn die er eentje bestellen.
Je kunt ook alvast een order van 100 stuks plaatsen. Als het niets is, kan het allemaal retour, las ik.
Haha terwijl ik het typte dacht ik ook al.
Leuk initiatief en product! Nr. 112 is voor mij
Goed dat ze dit geregeld hebben. Ik mis nog wel wat andere zaken die je verplicht moet hebben bij een webwinkel maar ik ga niet zeuren. Ben blij met m’n tooltje! De voorpret is al leuk!
Ik PB even.
Ik heb gedaan wat Klarna eist. Hoe je het ook framet, de DumeT is geen volledig custom gemaakt product voor de klant (want gemaakt in serie) dus retouren beleid is verplicht als ik 't goed heb begrepen.
Made to order en made to spec zijn ook geen maatwerk idd. Deze tool zit nog héél ver van de vereisten aan deze vrijstelling.
Heel simpel gezegd, alles wat je in een pulldown menu’tje verwerkt maakt al dat het geen maatwerk is.
Jep, dat dacht ik ook. Daarom moet het terug kunnen.
ordernummer 114, ben benieuwd! goed teken iig en succes met het maken, arie!
Wat wil je in laten graveren?
Je naam
De datum
Volgens mij is dat redelijk custom
Achja. Hopelijk is iedereen straks happy met het tooltje.
Als de keuze is in het menu “je naam” en op het product staat netjes -je naam- dan is het geen maatwerk. Maar om je echte naam daadwerkelijk op het product laten graveren moet je wel iets intypen uiteraard.
Maar vanzelfsprekend zullen er nog wel meer mensen proberen een manier te zoeken om hun gelijk te halen
Te hoog? Wat had je dan gedacht dat ie het voor 2 tientjes zou doen? Ik vind de prijs aardig strak. Sterker nog, aan de goedkope kant. Er is ook geen alternatief.
Gewoon je woord houden en honderd bestellen Jaap!
Even…
Dat kan jij ook wel ‘even’.
Even 3k voor financieren, lol.
Heren, zullen we de discussie over keuzes rondom het tooltje of de website niet in deze draad houden?
Ik ben helemaal voor een relletje op zijn tijd, maar deze draad wil ik graag zo on topic mogelijk houden.
Ik denk dat bij afname van 100 er wel quantumkorting vanaf kan… Gratis verzending, of gratis upgrade naar kleurtjes ipv blanco…