Jep. 50. Waarvan 5 aan familie. En ik heb moeten leuren als een malle.
Leuk!!
Hulde, u doet uw forumnaam eer aan!
echt gaaf dat het nu zo explodeert!
en nogmaals alle complimenten want dit vind ik echt een hele gave actie zo!
Nog steeds blij mee
Zeker! Wat ook helpt is dat het nu in algemeen mag en vorig jaar off topic.
Misschien de trekking maar door @ Mr. Brakke laten verrichten, mits ie natuurlijk ook minimaal een strip heeft besteld?
Kunnen we het niet limited maken? Dan kan ik daarna in de resell mijn nieuwe horloge bij elkaar hosselen.
Leveren jullie hem ook in Non-Shengen? Vragen voor @TheWornWatch.
Mag @AnitaPeace er foto’s van maken?
Kunnen we hem terugsturen als hij niet bevalt?
Wat zijn de regels voor de loting.
@Jurk - zo veel vragen… waar haal ik de tijd vandaan???
Dan moet de kaft wel groen of geel zijn.
Ah, vandaar dat ik het heb gemist. Daar kom ik nooit.
NEE!!! Cultuur barbaar
Je kan mij ook noteren op de lijst. Ik doe graag mee aan deze mooie actie!
Groen/geel zou nog mooier zijn
Geen weg terug meer!
Net de drukker een go gegeven voor 265 exemplaren . Daarvan zijn er al 12-15 voor familie en donateurs van de prijzen. Dus mochten we de 250 halen, dan komen er nog een paar bij. Want we moeten we een aantal reserve hebben voor het geval iets zoek raakt.
Dus niet meer afhaken nu!!
Hij wordt zeker limited! Na 16 november komen er geen extra strips meer bij en hij wordt hand gesigneerd en genummerd net als vorig jaar.
Ze worden nog veel meer Profi dan vorige jaar.
Hardcover met stof om de rug. En 54 pagina’s aan full color. De prijs per strip komt uit op 10,30 bij 265 stuks. Dan komen er nog zo’n 2,4-3 euro postzegels bij en 0,5-1 euro per envelop. Dan blijven we daarmee onder de 15 euro en krijgen we een prachtige strip.
Ik zal vanavond even een update doen. Ik moet even aan het werk. Daarnaast verwacht ik een stormloop op de Meistersinger die zojuist in de verkoop is gegaan
Ik krijg overigens meerdere prijzen aangeboden voor de tombola. Dat wordt echt bijzonder gewaardeerd. Maar ik moet de prijzenpot nu even sluiten om het overzicht te behouden
Gaat lekker
Nr. | Naam |
---|---|
234 | Ambros |
235 | Rubiod |
236 | watchup |
237 | Zarkus |
238 | WatchWalker |
Nog 12!
Werk? Het is vrijdagmiddag vriend! Doe normaalll!!!
Ik heb kleine kinderen. Werk is een uitje. Daar wil ik het maximale uithalen.
Hier al 4 weken weekend ( pees ontsteking )