Inschrijven voor HF Cafe Stripalbum! (Let op, maximaal 300 stuks)

Het moet wel om het stripboek blijven gaan hè? De rest is bijzaak.
Volgens mij moeten we niet ineens aanmeldingen van nieuwe leden hebben omdat de prijzen zo interessant zijn…

25 likes

Vergeet je door alle commotie niet de strip van aanstaande zondag, @Jurk??

3 likes

Precies. Zijn al genoeg ‘leden’ met maar 1 vraag (wat is dit waard?) of met mooie verhalen zonder 1 echte foto.

2 likes

Die zag ik niet aankomen, maar als het mag zou dat de totale opbrengst kunnen verveelvoudigen :innocent:
Ik heb nog wel een kleine ingang bij Seiko en Gassan.

6 likes

Een ban voor een user naar keuze?

44 likes

Dat gaat mij de kop kosten :scream:

6 likes

In onbruik geraakte titels als ‘prinses’ en ‘sergeant’ worden verloot.

15 likes

Dit doet pijn Wouter

7 likes

Ben ik net weer een beetje terug en wil je me nu alweer in de hoek hebben? :wink:

4 likes

Nog meer prijzen?
Begin het nu wel jammer te vinden dat ik niet meer mee mag doen :stuck_out_tongue_winking_eye::+1:

2 likes

We hebben ook vast een avondje oppassen verloot, aangeboden door @anon50762135.

En de winnaar is… @anon53002072EV

Van harte en veel plezier met je prijs!

22 likes

Als er iemand trots mag zijn, zijn het alle leden van dit forum op jullie. Jij spant je geweldig in voor het forum en hebt elke keer geweldige initiatieven. Dat jij je met @HanDavinci, @Schoen en @Blauwbeer inspant om deze geweldige actie voor een goed doel te doen is geweldig. Wij hoeven eigenlijk alleen maar met geld te wapperen, jullie doen de rest.

Dan hebben we ook nog allemaal mensen die van alles sponsoren als prijs of ter ondersteuning (enveloppen zijn al gedaan, wie gaat de postzegels sponsoren?). Dat maakt het nog mooier. Ook op hen mogen we trots zijn.

16 likes

Is het erg als ik het overzicht qua prijzen kwijt ben inmiddels? :smiley:

2 likes

Ik sluit me hier volledig bij aan! Ben helemaal nog niet zo lang actief, maar ik vind het super om te zien hoeveel “moeite” sommigen doen om dit forum levendig te houden! Iedere zondag ochtend meteen even de strip kijken, super leuk!
Dank voor alle inzet!

4 likes

Die komt alleen maar als je een dochter of zusje hebt in de leeftijdsrange 18-25 jaar :wink:

1 like

1 like

ik zie alleen maar voordelen als we meer geld naar make a wish over kunnen maken.

1 like

Potjandrie dubbeltjes … zo blij mee.
Het is een waar feest hier!

1 like

Misschien wil @AmsterdamVintageWatches wel wat bijdragen aan dit goede doel?

1 like

Oh dus dat gebouw kunnen wij massaal heen met door @Jurk gemaakte ontwerpen voor gilt stijl wijzerplaten om te laten drukken :grin: Cartoon-y gilt wijzerplaat iemand? :stuck_out_tongue_closed_eyes:

:running_man: :running_man::running_man::running_man::running_man::running_man::running_man::running_man::running_man::running_man::running_man::running_man:

4 likes