Inschrijven voor HF Cafe Stripalbum! (Let op, maximaal 300 stuks)

Fijn te horen Jur, dan ga ik nu naar bed om morgen weer bijtijds wakker te zijn! :grinning:

1 like

Perfect, als mijn obesitas er maar buiten blijft :rofl:

1 like

Ik kan het nog steeds niet geloven.
Weet dat ik jullie intens dankbaar ben!! :pray:t2:

Slaap lekker en tot morgen!

37 likes


Heren echt knap.
Hulde voor dit.

Ook voor de anderen die ondersteuning bieden en de
" sponsors "

9 likes

@Schoen Moeten we deze thread volgen voor de komende weken voor meer informatie te krijgen of ontvangen we nog een prive berichtje met betalingsinstructies?

1 like

Ik zal hier nog een update delen zo nu en dan. Betaalinstructies volgen ergens in november. Die gaan waarschijnlijk via pb. Dat stem ik even met Jurk af.

13 likes

Ik denk dat het goed is om de updates via dit topic te blijven posten. We hebben een goede oplossing voor de adressen die ook de goedkeuring van @Jur heeft. En @Jur heeft mij toch een prijs voor jullie… gewoon briljant :joy::+1:

12 likes

tenor (30)

9 likes

Zullen we die vast delen? Of moeten we wachten tot ik tijd heb gevonden om de complete lijst te updaten? Ik stel voor dat je die aanvulling vast deelt @Jurk

1 like

tenor

5 likes

image

4 likes

Aan jou de eer :ok_hand:

4 likes

Ok… daar komt hij…

Eén van de gelukkigen krijgt trustlevel 3 for life, inclusief een vermelding naar keuze achter zijn naam (waar nu regular oid staat).

Je krijgt dus een titel zoals als Sergeant of Prinses. Hoorde dat die weer vrij zijn :kissing_heart:

Ik vind het een super vette prijs en de ultieme erkenning voor hetgeen wij samen hier als forum aan het neerzetten zijn. :pray:t2: Echt een fantastisch cadeau en @Schoen en ik zijn @Jur en @Jurgen heel dankbaar :pray:t2:

@HanDavinci wordt jij weer Prinses als je wint? Oh nee, je mag niet mee doen als deel van de organisatie

afbeelding

67 likes

giphy (2)
:joy::joy::joy:

14 likes

eguqu3ZKxAvaopNMOk

4 likes

Dikke prijs toch! Vooral die titel. Ik heb nu al voorpret over wat voor briljants of total mesjokke daar uit komt :joy:

11 likes

Oh yeah baby :sunglasses:

1 like

Ja erg leuk. Als het zo door gaat zijn er straks 300 prijzen :partying_face:

4 likes

@Jur & @Jurgen gaan hier nog spijt van krijgen :joy:
Ik ben benieuwd wat hier uit gaat komen.

4 likes