Gooi gewoon af en toe je Sub op een tekening voor de Insta likes.
En schrijf “the best drawing in the history of watch drawings with a Rolex on it”
Gooi gewoon af en toe je Sub op een tekening voor de Insta likes.
En schrijf “the best drawing in the history of watch drawings with a Rolex on it”
Zonder krassen hè, maar dat is bij tekenen op het niveau van @Jurk sowieso niet meer van toepassing
Nondeju! Marketingkanon dat je bent!
Hahaha… zeker! Ere wie ere toe komt @Drebin had het ook vrij snel door vanochtend dat dit het moet zijn geweest wat het verschil maakt.
Hahaha… om eerlijk te zijn had ik de tekst niet gelezen. Na “the best…” dacht ik “ja ja dat kennen we nu wel” Maar nu ik hem lees… ik vind hem briljant
Nou… euh… ik ben links en draag mijn horloge links. Moet zeggen dat mijn Sub en eerder de Pepsi er best wel onder te lijden hebben… vraag maar Dremel David @lasteraar .
Die heb ik met flink verlies in moeten ruilen…
Heeft die gmt niet de eigenaar na jou zn huwelijk gekost?
Als je dat gedaan hebt is het nog serieus knap ook.
Doelde voornamelijk op je tekeningen zelf ipv de gespen.
Het is echt heel zwaar en niet aan te raden tenzij je echt helemaal 100% er zelf achter staat
Ik zit al klaar bij de brievenbus… kan nooit te vroeg zijn!
Zeker niet leuk om te herinneren dat sommige leden dat ook enige tijd gedaan hebben zo rond 2017, euh 2018, euh 2019???
Ben wel benieuwd hoor @Jurk
Ik ga overigens nog wel even mijn avatar aanpassen…
geniaal
Ik kan alleen voor mezelf spreken, maar heb daar een hele bittere smaak aan over gehouden en mezelf ontzettend verantwoordelijk en onwijs *** door gevoeld.
Het was rete frustrerend dat ik geen invloed op het laatste deel van de geweldige ervaring en het leuke proces…
Kan ik me goed voorstellen. Je hebt je toen 120% ingezet om alles goed te regelen en dan wordt alles zo…
Ik bedoelde het ook met een grote knipoog hoor!
Ik ben benieuwd naar het totale bedrag wat binnen gaat komen.
Het is niet weinig.
Veul is nie genoeg… Op z’n Brabo’s
Dat gaat uiteraard met jullie gedeeld worden. Ik ben de PB’s aan het versturen en het stroomt nogal hard binnen. Ik ga ervan uit dat we in ieder geval over de 5k voor het goede doel gaan. Had ik al gezegd dat administratie niet mijn allersterkste punt is?
Kom je NU mee? …heb net betaald.