Inschrijven voor HF Cafe Stripalbum! (Let op, maximaal 300 stuks)

Nou wat er de laatste tijd voorbij komt zijn ook geen hoogvliegers :sweat_smile: :joy:

1 like

Mooie actie!
Ik doe mee!

1 like

Hallo HF leden. Ik ben sinds vorige week lid geworden van het HF. Kan iemand in het kort vertellen wat het HF Café is en dus ook de strip inhoudt. Ik vind het namelijk een heel goed initiatief om op deze manier Stichting Doe Een Wens te steunen :).

2 likes

@Schoen kan ik er nog bijgezet worden? Leuk initiatief dit en een prachtig goed doel.

2 likes

Prachtig is dit!!! Ben trots op dit mooie forum :v:t2:
Goed bezig iedereen :+1:t2:

1 like

Welkom.

De strip is een wekelijkse ludieke samenvatting van wat er gebeurd op dit forum. Vorig jaar wat het een strip:

https://www.horlogeforum.nl/t/de-laatste-hf-strip-update-deel-45-25-12/197157

Dit jaar is het een cartoon die zich afspeelt in een café, het HF café.

Als je net lid bent of minder leest, dan is de kans dat je het kan plaatsen wel kleiner. Gelukkig staat er straks in de strip wel een uitleg onder.

Dat is het eigenlijk. :nerd_face:

6 likes

Pagina is privé, dus zal die dat vast en zeker ook bij @Nelisje zijn.

2 likes

Vanwege de positieve vibe en voor mijn karma: I’m game! :sunglasses:

1 like

Top, bedankt voor de uitleg. Ik zal er over nadenken. En anders volgend jaar, als ik wat bekender ben op het forum :slight_smile:

1 like

Vorig jaar mocht ik idd nog niet in het algemene deel publiceren. Dus de eerste strip is enkel voor level-2 leden te lezen.

Het HF café staat in algemeen. :facepunch:

5 likes

Ik denk dat je TL2 moet zijn voor Off-Topic… Ik kan hem namelijk wel openen

3 likes

Mooi initiatief. Count me in :+1:.

1 like

:facepunch:

Snap Ik helemaal! Veel plezier hier!

Correct :ok_hand:

2 likes

Geweldig dit! @Schoen

3 likes

:muscle:t2::fist:

1 like

@Jurk ben je al in training? Om zoveel persoonlijke handtekeningen te zetten zonder dit af-te-raffelen.

3 likes

:rofl:. Gaat lukken!

5 likes

Lekker overzichtelijk dit topic, goed bezig @Schoen en uiteraard @Jurk.
Vorig jaar naast de strip gegrepen, dat wil ik dit jaar niet doen. Gooi mij maar op de lijst! :ok_hand:t3:

Edit: @Schoen, heb je nog een PB nodig van me?

2 likes

Zijn er van vorig jaar niet nog een paar over die we via opbieden erbij kunnen doen? Ik heb wel interesse hoor…

1 like

Nope. Op. 50 exemplaren totaal.

Dit jaar is er geen Max. Tot de 16de. En daarna is het ook op. Ik doe een run. Maar tot de 16de kan iedereen nog meedoen.

4 likes