Uit deze serie, zeker oranje ondanks die groene ook zeer fraai is
En ingetogen, tuurlijk kan altijd nog
Ja is een JDM sumo, alleen de band is van strap code rest origineel.
Is toch geen SKX
Beetje. Heb nu twee skx gemod en wel in de doos liggen. Nog een skx wordt te gek.
Mijne ligt ook alleen maar in de doos. Vind ze tof maar ze dragen voor geen meter
Ohhh nee dat heb ik, draag die van mij regelmatig, moet zeggen dat de strapcode banden ervoor zorgt dat hij groter draagt.
Goed lezen…Dat zeg ik ook niet…
Maar misschien heb je ook wel gelijk. 500€, veel zwoegen, invoerrechten en verloren pakjes …
En heb ik uiteindelijk dit:
Je kan eventueel een Phoibos Wavemaster wijzerplaat gebruiken, heb de mijne jammer genoeg al verkocht
Bedankt.
Misschien moet ik nog wat verder zoeken. Phoibos, Deep Blue, …
Zijn er nog zo’n merken?
De Orient (Kamasu)
Squale 1545 of 1521 in het blauw, knallen ook wel
1 van mijn favorieten zijn nog steeds de Victorinox Maverick (chrono/ quartz) modellen,
top afgewerkt en heel goede stalen banden.
Kekke combi…
Ken je de SMP 300 electric blue al? Die blauwe wijzerplaat knalt wel echt. Voor mij teveel en over gegaan naar n donker model.
Als ik tussen keramisch wit of wit parelmoer moest kiezen, dan t eerste parelmoer vind ik sowieso meer iets voor vrouwen, of t moet op n bepaalde stoere manier gedaan zijn. Zoals hoe Magrette dat in sommige v hun modellen met oerhout hebben gezet.
Toffe wijzers trouwens. Zelf zou ik misschien liever hebben dat de lume op de minuten wijzer wat langer of meer was, om t verschil met de urenwijzer duidelijker te hebben. Prettiger voor iemand met slechte ogen zoals ik. Zo werken bv de Monster wijzers erg prettig voor me.
Holy cow, met opgelegde logo’s