Inspiratie voor een iconische tool

:point_up:t3:

1 like

Tool-logo-early

Ah, zijn het de afmetingen van de Ploprof die je weerhouden. Ik dacht dat het de pasvorm/aansluiting met de pols was.

Het mooiste duikhorloge dat ik ooit in het echt heb gezien is een GP. Icoon? Niet echt. Toolwatch uitstraling? Weet ik niet. Zou ik hem zelf voor van alles en nog wat gebruiken? Ik denk het niet. Maar wat is dat een ontzettend mooi ding. In het echt dan hé. Zo ontzettend veel mooier dan op afbeeldingen.

Wel aan de prijzige kant (lees: duur).

1 like

Heb deze weer eens bekeken net.

Erg mooi idd.:+1:
Ook mooi dat die sonnenschliff brushing mooi overloopt in de zijkanten van de kast.

Ik heb hem nooit irl gezien maar wel bijzonder dat deze met zijn behouden afmetingen van 38 en 40.3 mm lug to lug erg groot lijkt te dragen op foto’s op het web.

1 like

De long-list mag nog wat langer. Ik heb tijd om te passen… zal toch niet voor dit jaar zijn.

Voor de long-list, de opvolger van de Submariner dan maar?
De CWC Royal Navy diver Limited Edition (uitverkocht, tweedehands is best prijzig), maar er zijn nog nieuwere versies die niet limited zijn. Momenteel kunnen we geen plaatjes posten op HF, maar hier is een link.

Als die goed genoeg was voor Jason Statham, dan moet die wel dik in orde zijn.

3 likes

Ik zal toch eens @ROC moeten uitnodigen voor een taartje en een passessie. Hij heeft meerdere moeilijk te passen horloges uit deze lijst.

1 like

Aanrader wat mij betreft:

2 likes

Altijd leuk om een passessie te organiseren :+1:t3:

1 like