Instagram TOP NINE 2019 - post ze hier

Ik heb geen Seiko’s. :sunglasses:

5 likes

Is gebeurd :wink:

1 like

Top, veel mooier zo :+1:

1 like

6 likes

Ik heb niet eens 9 foto’s gedeeld in 2019 zie ik nu :sweat_smile:

Gooi van alles op IG, maar horloges zijn populairst. Lang leve hashtags…

6 likes

Mijn “Top NIne” is best een gevarieerd overzicht.

Twee seiko’s, een Rolex-prediction Milgauss (doen we altijd met Monochrome voorafgaand aan Baselworld), een Czapek, een A. Lange & Söhne, een saffieren Bovet, een Akrivia (prachtig merk, supertoffe gast!), een Tag Heuer Monaco, en best of all… mijn vriendin en onze kersverse dame!!! :angel: Toch een prachtig overzicht zo :smiley:

13 likes

4 likes

3 likes

Mooi overzicht toch? :joy:

image

Met m’n wannabe! Was de enige NA dit jaar. Ohnee ook nog een andere Seiko. Seiko it is!

1 like

Que? Wat is een topnine?

Ah. Nogal arbitrair. Een top vier of zestien was minstens zo leuk geweest. Tenzij je een 16:9 formaat OK vindt, dan komt plots de top 8 of 12 binnen bereik.

Helaas. Ik doe niet aan Instagram. Het is in potentie minder geestdodend dan Facebook, maar evengoed vind ik het een licht narcistisch platform wat nooit goed kan zijn voor je geestelijke ontwikkeling of welbevinden.

Verder wel leule foto’s hoor, in dit topic. Hieronder nog even m’n top één. Niet in het vierkant, sorry sorry. :pray:

6 likes

Vooral de Rolexen deden het goed dit jaar :slight_smile:

IG: horlogefreak

2 likes

kapitein_koek_1-picsay

7 likes


mijn top negen :sunglasses:
eigenlijk zou ik liever een top 12 of meer willen want ik heb meer favorieten :heart_eyes:

2 likes

10 likes

Leuk topic! Vooral de zwarte 5 deed het bij mij het beste.

4 likes

We hebben ook zo iemand in de groep. We noemen ze ‘filosofie-Liesbeth’. Je kan vast raden dat we haar aanwezigheid op feestjes niet erg belangrijk vinden. :smiley:

4 likes

Top 9? :joy:

Ik doe niet zoveel met IG. Het aantal likes ook! :man_shrugging:

2 likes

Dat is te merken. :joy::joy:

1 like

Duidelijk.

12 likes