Interstellar

Bedankt allen. Mijn voorkeur neigt nu imax.

Gaafst vind ik imax zoals met avatar, met veel kleuren, details op de achtergrond, etc.

@monaco, bedankt ook voor de kritisch noot. Bij sommige films vind ik imax ook weinig toevoegen. Maar bij de film gravity vond ik t wel weer fijn om m in imax gezien te hebben. Die ruimte shots vond ik erg gaaf.

Ik zou eigenlijk met vrienden afgelopen zaterrag zijn gegaan. Bleek ie uitverkocht. Nu plannen we opnieuw in en gaat mijn voorkeur wel uit naar imax.

marnix.moed Schreef:

@monaco, bedankt ook voor de kritisch noot. Bij
sommige films vind ik imax ook weinig toevoegen.
Maar bij de film gravity vond ik t wel weer fijn
om m in imax gezien te hebben. Die ruimte shots
vond ik erg gaaf.

Ik zou eigenlijk met vrienden afgelopen zaterrag
zijn gegaan. Bleek ie uitverkocht. Nu plannen we
opnieuw in en gaat mijn voorkeur wel uit naar
imax.

Gravity was filmografisch gezien briljant en IMAX was de enige manier om de film te ervaren zoals hij bedoeld was. Interstellar heeft wel iets weg van die film, maar niet op dat gebied.
Voor die paar euro extra kun je natuurlijk net zo goed in IMAX kijken, maar ik had achteraf liever een extra biertje gehad.

Monaco Schreef:

Gravity was filmografisch gezien briljant en IMAX
was de enige manier om de film te ervaren zoals
hij bedoeld was. Interstellar heeft wel iets weg
van die film, maar niet op dat gebied.
Voor die paar euro extra kun je natuurlijk net zo
goed in IMAX kijken, maar ik had achteraf liever
een extra biertje gehad.

Thx, ik ga t er gewoon op wagen. Bij sommige films zou ik idd ook aanraden n extra pilsje te nemen, maar hoor meer ervaringen die imax wel goed voor deze film vonden. En voor die paar euro’s die ik t gewoon.

Die Khaki vind ik strak. Prijzen bekend?

Nixo Schreef:

Die Khaki vind ik strak. Prijzen bekend?

Tienduizenden euro’s op een goede doelen benefietavond ofzo? Of gratis als je de gelukkig winnaar was van 1 van de movieprop horloges.

Wat ik had begrepen is het een customized horloge voor de film. Zie de schetsen hierboven. Maar ze hadden net zo goed een vintage model kunnen gebruiken.

http://interstellar.hamiltonwatch.com/

http://www.ablogtowatch.com/hamilton-watches-movie-interstellar/

Ik moet toegeven, ik vind em ook erg mooi en zou het niet erg vinden als ie ook normaal gereleased was. Ik bedoel, met 42mm misstaat ie ook zeker niet om een herenpols.

Oh ja, de film was vet en imho zeker Imax waardig. Tot pijnends aan je oren toe…
Bedankt allen voor de input.

Persoonlijk had ik een spoileralert van Hendrik wel fijn gevonden, maar kan me indenken dat ie niks gemeens mee bedoelde. Maar boy, wat zou ik verrast zijn geweest als ik het niet had geweten.