Invicta only

Ja ben zelf gek op mijn triple dates. Ben nog op zoek naar eentje met dan ook nog een moon en chrono functie erop. Tijdje terug al een topic daarover gemaakt. Maar die zijn echt heel zeldzaam. 1 keer zag ik eens ergens die langskomen.

:joy::joy::joy::joy:

Prijzen zijn ook niet mals vind ik. Ik had een aantal mooie op eBay gezien, maar wel wat boven mijn budget.

deze is vorige week verkocht voor 100 dollar :frowning: was te laat

1 like

Dat is pech hebben! Soms kun je via EBay super leuke vinden voor een goede prijs. Maar soms zijn diezelfde horloges totaal los. Het herstel is dan duurder dan de aankoopprijs.

1 like

En vandaag de witte.

4 likes

:+1:t2::ok_hand:t2:

Een invicta 9401 gescoord vandaag.
Het glas is denk ik een keer vervangen maar voor de rest een leuk ding.

7 likes

Dat is een mooie, ik was ook op zoek naar dit horloge. Maar dan met de witte wijzerplaat.

De witte is idd ook mooi.
Waar kun je het beste eenn nieuw glaasje laten plaatsen?
Deze zit vol kleine krassen namelijk.
En eigenlijk hoort er een datumloepje op. ( Zonder vind ik persoonlijk mooier bij deze. )

Als eerste zou je Invicta zelf kunnen proberen.

Thanks, ik zal eens kijken👍

Heb het niet eerder gedaan, maar je zou het hier kunnen proberen:

https://www.invictaservice.com/

1 like

Ja dat hebben ze daar bij de ontwerp afdeling van Invicta leuk gedaan :thinking:

2 likes

Kunnen ze bij Rolex Keulen vast wel doen :joy:

2 likes

Oh dat kan natuurlijk ook, een hoop Rolexen lijken namelijk wel op Invicta’s.

Bedankt voor de tip :+1:

9 likes

Zou niet daarheen sturen. Vragen ze belachelijk veel geld voor. Als Invicta je niet kan helpen dan zijn er misschien andere reparateurs die je kunnen helpen.

1 like

Je snapt het echt niet he? :joy::joy::joy:

6 likes

Lach nou niet zo hard @HorlogeOpa straks moeten die overwerkte verpleegsters je dependslip weer verwisselen :wink:

5 likes

Dat doe ik express :joy:

3 likes