Invicta only

Heb je die krassen in het tafelblad met de Invicta gemaakt? :smirk:

9094OB, via Amazon Prime voor 54,00.

10 likes

12 likes
3 likes

Ziet er leuk uit, maar slecht afleesbaar door gebrek aan contrast tussen wijzers en wijzerplaat.

1 like

hahaha :shushing_face:

Maar eens op staal gezet!

13 likes

Is deze ook met saffier en solid endlinks?

Saffier wel, geen solid end links.
Wel sw200 en 18k witgouden bezel insert :sunglasses:

1 like

Dan weet ik wel welke t is denk ik

1 like

De millennium uitvoering :ok_hand:

1 like

Fantastisch horloge voor het geld. Ze kunnen het wel, als ze willen.

1 like

Nog nooit iets van dit betreffende merk gehad, maar tijdens mijn zoektocht naar een duikers horloge tegen de Pro Diver 47 aangelopen.

lang verhaal kort: er js een ‘Abalone’ naar mij onderweg inclusief certificering etc. voor inderdaad een heel schappelijk bedrag. Ik ben dan ook erg benieuwd omdat het best een heftige (maar i.m.o bijzondere) wijzerplaat heeft.

Zeer waarschijnlijk dat ik het schakelbandje dan ook ga vervangen voor een zwart rubberen exemplaar á la ‘Submariner-style’, dat maakt het een stuk minder druk en matched goed met de zwarte bezel.

8 likes

10 likes

Tof exemplaar!
Barton heeft een Elite Silicone strap met goudkleurige buckle die goed zou staan:

1 like

Bedankt voor de tip! Heb er al één besteld met gebogen aanzet, dus sluit volledig aan op de kast zoals bij deze:


Net weer een tikkie strakker i.m.o.

6 likes

8 likes

14 likes

Mooie kleur
:star_struck:


Pro-Diver ‘Flame-Fusion Crystal’ met prachtige Albalone plaat i.m.o. :heart_eyes:

Helaas is 47mm net iets te groot naar mijn smaak…moet hem toch weer de verkoop in doen. Misschien maar eens een damesmodel proberen…:grin:

3 likes