Invicta only

Te groot en te zwaar … love it :black_heart: Dat mag bij Invicta en G-Shock :kissing_closed_eyes:

DC Limited

6 likes

10 likes

Oude meuk zouden sommigen zeggen of te zwaar, te groot,bagger zooi. Maar ik heb ze lekker gewoon nog allemaal :wink:.



(van mijn vrouw die ze nooit draagt :upside_down_face:)
(die van mij, wilde aan unisex doen met mijn vrouw, ging hem dus niet worden :wink:)

Kom maar op, schiet er lekker op los met kritiek, kan ik echt wel hebben :grin:

9 likes

Neuh, heb er zelf 5.:slightly_smiling_face:

1 like

Ben het helemaal met je eens.
Hele leuke mooie horloges voor weing.
Ben er ook altijd nog blij mee.
En heb genoed dure dus daar ligt het niet aan.
Ja ik heb er 6 !

8 likes

8 likes

Mijn eerste Invicta. Geen slecht horloge voor de prijs. Wordt uiteindelijk gestript voor een mod. Maar eerst even een tijdje van genieten. Leuk ding :clinking_glasses:

9 likes

3 likes

17 likes

Hé, ik hier ook mee doen. Leuk.

5 likes

Deze is speciaal voor @fredpanarai1

6 likes

Oef Ed, wat een verschrikkelijke mooie combi heb je er van gemaakt. :muscle: :wink:
O ja, dit wist je natuurlijk nog niet, de bezel kan je draaien he, wel naar links en dan gelijk even de pip goed zetten :grin:
Bijkomend voordeel, die andere band blijft nu heel netjes. Want ja, je bent net zoals ik een sloper :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Heeft je vrouw het ook al gezien?
Dit was toch eigenlijk haar horloge?
Doe trouwens maar niet, anders wil ze het nog terug hebben.

1 like

Nou ze heeft de smaak ineens te pakken, alles wat een leren, rubberen band heeft pakt ze gewoon zonder te vragen uit een box. Moet lekker zo doorgaan, krijgt ze een scheiding aan haar broek. Maar heb nog zo’n invicta, netjes op maat voor haar polsje maar die pakt ze dus niet. Misschien maar eens een nato bandje voor haar opzetten :grin:

1 like

Doe maar niet.
Een goede relatie is meer waard dan alle horloges in de wereld.
On topic., uitgezonderd misschien enkele Invictas…

1 like

Niets zo verleidelijk als een boutique, oh nee, ik bedoel outlet…

6 likes

Op groen lederen Rallye band gezet.

10 likes

8 likes

4 likes

9 likes