Wat een opmerking.
!klinkt als jezelf even bij voorbaat verontschuldigen tegenover de groene hoek.
Nog nooit zo’n fijne werkmaat gehad.
Sorry dat jij mijn bericht verkeerd hebt geïnterpreteerd. Mijn boodschap was dat ‘men’ niet zo moet afgeven op Invincta. Ik ben een fan, ze maken in mijn ogen hartstikke leuke horloges voor aantrekkelijke prijzen.
Hij houd wel meer prima vol, de echte Beater.
![]()
Ik heb 'm ook weleens per ongeluk gekrast aan een baksteen in een vuilcontainer op stage, op de rechter lug aan de bovenkant. Dat was wel heel erg zonde, maar ik heb er nog steeds veel plezier van! Hij had al een goed leven gehad toen ik 'm bijna 3 jaar geleden kocht, vandaar dat ie goedkoop was.
Ik ga er voor de rest altijd netjes en rustig mee om hoor, m’n horloge blijft wel bijna altijd om bij het maaien, nu was het gras alleen extra droog en stuivend door het warme weer. Een dresswatch zou ik dan wel afdoen.
Even kort onder de koude kraan gehouden en schoongeborsteld met een nagelborsteltje en hij is weer als nieuw. M’n vader boent zonder pardon echt alles af in de gootsteen, ik ben daar persoonlijk nog wat voorzichtiger mee.
Geweldige beaters, ze zijn nu met pensioen, vervangen door een Timex en een Addiesdive, maar dragen doe ik ze zeker nog wel eens