Ipa1968

Vandaag een horloge verkocht aan André (@Ipa1968), symphatieke man en liefhebber.
Helaas had ik te weinig tijd (onder werktijd) om lekker te ouwehoeren over horloges.
Wellicht een volgende keer meer tijd.
Kortom aanrader, André.

1 like

Prima deal met @Ipa1968 aka André gemaakt, een symphatieke verkoper en snelle afhandeling en prettige communicatie, Wederom bedankt en wellicht tot de volgende keer :handshake:

1 like

Vandaag een mooie Tudor overgenomen van Andre. (@Ipa1968)

Prettig contact, mooi horloge en mooie prijs.
Erg blij mee!

1 like

Vandaag een fijne deal gemaakt met André @Ipa1968. Nadat we het eens waren over de prijs kon hij direct een afspraak maken. Op parkeerplaats vd Valk leuk gesproken en het horloge in goede staat ontvangen. Ik doe graag weer zaken met hem. Aanrader!

1 like

Vandaag een horloge verkocht aan André, @Ipa1968. Prettig contact gehad en prompte betaling. (Snelste deal ever :+1:.) Met André is het goed zakendoen.

1 like

Horloge verkocht aan @Ipa1968 en inderdaad supersnelle deal en betaling.
Prettig contact en vlotte afhandeling :ok_hand:

1 like

Horloge gekocht van @Ipa1968.
Fijne deal en dito communicatie, aanrader wat mij betreft!

1 like

@Ipa1968 André kocht een horloge van me. Dit was een prima ervaring. Van harte aanbevolen!

1 like

André heeft van mij een horloge overgenomen. Snelle communicatie en direct afgesproken. Fijne meeting en netjes alles afgehandeld. Aanrader :muscle::sunglasses:

1 like

Prettig zaken gedaan met André. Fijne en snelle communicatie

Bij André kan Je met vertrouwen kopen en verkopen

1 like

Net een flitsdeal met André @Ipa1968 gesloten. Hij bleek geen Oyster bracelet in zijn collectie te hebben, dus de zaak was snel gesloten.

Fijne man, fijne communicatie en snel met de afhandeling.

André bedankt voor de deal tot een volgende, maar sowieso spreken we elkaar op het forum. Het pakketje is onderweg!

Groetjes,
Robbin

1 like

Vandaag een horloge overgenomen van @Ipa1968. Dat André een betrouwbare verkoper is wist ik eigenlijk al, want afgelopen zomer had ik al een Seiko van hem overgenomen en die laten opsturen. Maar vandaag hebben we rond de tafel gezeten voor de overdracht en uiteraard even elkaars horloges bekeken onder het genot van een goede kop koffie. :coffee: :ok_hand:

André is erg prettig in de communicatie en komt zijn afspraken 100% na. Wat dat betreft een aanrader om zaken mee te doen. En bovendien een gezellig HF-lid. :raised_hands:
:star::star::star::star::star:

1 like