Marktplaats en bieden. Als het bod je bevalt, verkopen. Is het te weinig en ondanks de niet goede band de emotionele waarde hoger dan het bod, houden.
Vele hier zitten ook op marktplaats. Goede Fotos maken en kijken wat hapt.
Acutrons uit de jaren hebben zeker verzamel waarde echter is de waarde afhankelijk van de juiste tijd en verzamelaars tegenkomen. Horloges zijn een niche en jaren 70 stemvorken nog een kleinere niche binnen deze niche.
Hij ligt nu de juwelier en wordt nagekeken. Dus er zit ook een stukje onderzoekskosten bij die ik sowieso moet betalen. Ik mag toch aannemen dat hij toch weet hoe een batterij erin moet?
In dit geval is dat met de tekst onder. Is wel even de moeite om dit zeker te weten te komen. Anders heb je meteen kortsluiting. Maar als de oude batterij er op de goede manier in zat zal die boodschap wel over zijn gekomen bij degene die de nieuwe plaatste.
Dat is spijtig te horen. Misschien kan je het horloge het beste terug in de kast leggen.
Misschien heb je er later wel behoefde aan of weet je beter wat je ermee wil doen.
Zit er een SC in Uden? Ik ben hem daar nog nooit tegen gekomen
Maar even serieus, een juwelier zonder eigen reparatieafdeling bedoel ik dan. 99% van NL denkt dat Lucardi the place to be is…
Ik hoop toch wel dat je begrijpt dat iemand die zelf de horloges repareert en daarbij nog commerciële activiteiten ontplooid in de zin van een juweliershuis dit nooit geroepen zou hebben toch?
Dat is het hem nou juist.
Die gast waar ik het over heb zit dus daadwerkelijk achter in zijn zaak horloges te repareren en als zijn prachtige personeelslid Sandra even geen tijd heeft of er niet is oid komt meneer van zijn troon, heeft dan ook wat klantcontact, en roept dan daadwerkelijk dit soort dingen.anders zou ik dat hier toch niet plaatsen?