Zou het de lichtval zijn die de lichtere plekken geeft?
Je zou natuurlijk om meer pics kunnen vragen. Hij schijnt doorgaans binnen 22min te reageren.
Die 22 minuten zijn al ruim voorbij
Maar eerlijk, om er achter te komen of dit geen ‘Wish’ ding is, zijn Duidelijke foto’s (ook van de tekst op de dial) of fysiek inspecteren.
Al moet ik wel zeggen dat ik bij deze foto geen negatieve kriebels krijgt. Zegt overigens niks over de verkoper.
Huh, dat is een plaatje. Das nie echt.
Wellus, een echt plaatje!
Ja, maar van de Seiko website. Hiermee kun je aardig ‘kijken en vergelijken’.
Maar het is inderdaad
Leuk model, deze Sammy!
Vergeef mijn gebrekkig Nederlands, Ik ben hier slechts geboren en getogen, dus ben er nog niet zo goed in… zie ik.
Zo’n editknop zou dan toch weer best fijn zijn. Ik las dat je zelfs een badge kunt verdienen als je je eerste edit toepast… Moet je wel die knop hebben natuurlijk
Ja, die foto is waardeloos en op m’n telefoon is het sowieso niet geweldig. Maar wat zie jij?
Ik denk dat dat door de manier van het schieten van de foto komt. Maar dat is slechts een gedachte.
Ik denk met enige zekerheid te zeggen dat het horloge op de foto echt is. Waarom? Dit plaatje is gepikt van brandfield, zie link, 2e foto. Welk horloge je dan zou kopen en of je er überhaupt 1 krijgt, is dan nog maar de vraag. Samen met de leeftijd van het account en de andere advertentie (een object met verzamelwaarde), zou mij doen besluiten om deze advertentie over te slaan.
Mijnheer Gup.
Diep respect voor je speurwerk.
Alleen maar om een collega forumlid te helpen.
Chapeau.
Helaas, bezelinsert lijkt aardig goed uitgelijnd te zijn tov de 12uur positie… neppert dus🤣
Hij vraagt er ook een erg laag bedrag voor.
Bedankt heren! Top!
Seiko’s en marktplaats vertrouw ik voor geen meter. @Marck heeft hier volgensmij wel ervaring mee.
Foto gejat en ingezoemd totdat hij meer pixels dan detail vertoond🤔.
Meer info heb je niet nodig denk ik.
Mijn gok; zeker weten echt plaatje van een srpe33k1. Echter zal je waarschijnlijk een gebruikte condoom in de post ontvangen ipv dit horloge indien je hem op laat sturen.