Is dit vrouwelijk ondanks label dameshorloge?

Dat dacht deze mevrouw ook toen ze het sochtends aantrok. Maar of het kan? :innocent:

6 likes

Het accentueert in ieder geval de vormen.

2 likes

Hangt helemaal van je postuur af. Bij Schwarznegger of Stallone zou t bv voor geen meter staan. Maar als je wat smallere polsen hebt, zou t best kunnen.

Afgezien v al dat bling :wink:

Overigens was 36mm vroeger n prima heren maat. Tegenwoordig hangt t volgens mij rond de 42mm. Dus bij n retro model, zoals de Seagull, vind ik de 36mm prima passen.

insert een foto van Mohammed Ali met een 27mm tank

2 likes

Heden ten dage zou ik het eerder een non binair horloge noemen.:roll_eyes:

1 like

Heb geen probleem met de maat… wel met de nep diamanten en nep goud.

1 like

Wat mij betreft: Ja en ja!

Maar er zijn heel veel gappies die, als het een echte Rolex zou zijn, deze als een ultiem herenhorloge zien. Lekker shinen op #Insta, sigaartje erbij en een flesje Heineken. Lekker hoor … :wink:

6 likes

Het is 2021…

Kom op jongens moet dit nou? Die broek doet z’n stinkende best om alles binnen te houden en wordt dan op internet te kakken gezet. Wat kan hij eraan doen dat hij die dag uit de kast is getrokken?? Ondanks alles presteert 'ie wel, daar kan menigeen hier vast nog een puntje aan zuigen… Props voor die broek…

4 likes

Qua maatvoering is dit een goede herenmaat maar ik vind de uitvoering toch een beetje “verwijfd”

Geen kwaad woord over Rolex hoor :face_with_hand_over_mouth:

Goudkleurig horloge vind ik nog ok, maar nep diamanten… :face_vomiting:

Ik draag een 36 mm horloge. Kan prima. Vroeger was het niet anders.

Er zijn genoeg mannen die graag een damesmaatje dragen. Simpelweg omdat ze dunne polsen hebben of omdat ze een klein horloge mooi vinden. Ik vind het mede afhangen van het type horloge. Een stoere duiker vanaf (liefst groter dan) 40 mm. Een vintage dresswatch mag iets kleiner op een gemiddelde pols.

Deze lijkt me inderdaad erg vrouwelijk.

Heel topic aan een model wat enkel in kleinere maten komt.

Met het formaat is absoluut niets mis. Veel beter dan sommige moderne knoesten van 45mm. Je ziet ook terug een trend richting de 36 a 40mm. Zoals gezegd genoeg stoere hedendaagse Instagram foto’s met een sigaar, drie delig pak en een whiskey erbij.

De keuze van het horloge is natuurlijk iets anders. Goud is prima, draag ik ook, dat het nep is moet je zelf weten. Voor mij doet dat meer afbreuk dan het formaat. Echter zou ik zelf nooit opteren voor die diamanten, nep noch echt. Dat maakt het ook weer teveel een juweel i.p.v. een horloge voor mij.

Ook hier genoeg voorbeelden van stoere binken die het wel rocken, maar dat hoeft voor mij persoonlijk niet.

Ik draag zelf vaak een Casio’tje F91-W, die kast meet 33x38mm, dus nog een pak kleiner.

Door welke gezaghebbende instantie dan wel? :wink:

Ik vind het vooral een heel erg niet mooi horloge, maar dat was de vraag niet.

Zou niet weten wat er specifiek vrouwelijk aan is, ook niet aan de maat. Dus dan is mijn simpele antwoord, als jij hem mooi vindt en de maat prettig vindt dragen, dan zou ik dat zeer zeker doen!

Qua maat is dit prima te dragen voor een man.
Als je dit een mooi horloge vind moet je dit gewoon aanschaffen en je niet laten beïnvloeden door een ander!

Met de Swarovski kristallen steentjes op de indices zou ik zeggen een horloge ontworpen voor de vrouwen/
dames markt ongeacht de afmetingen.

Ik vind het met name een smakeloze hommage met wijzers die veel te kort zijn.

Maar er zijn hier genoeg heren te vinden die horloges met steentjes hebben gedragen. Maar ja, dan moet het wel Rolex, een APRO of een Hublot zijn… Anders zijn het dameshorloges.

4 likes