Is mijn rolex submariner echt?

Heb ze ook eens scheef gezien op een Rolex…:wink:

Mooi he auto-correct :joy:

:100: % echt er staat toch rolex op

2 likes

dat weet/zie jij maar ik niet en daar ben ik vast niet de enige in. ik ben niet van plan een rolex aan te schaffen maar ben wel benieuwd waar je een fake rolex (of een of ander high end merk) kunt herkennen.

Dit :point_up_2:

Alleen de uurwijzer ziet er al uit als het embleem van een 380SL welke met 50 km/u tegen de garagedeur is geparkeerd…

De koper waar je hem koopt.

Waarom stel je die vraag op de plee ??
Een test ??
Je weet toch zelf wel wat je ervoor betaald hebt ??
En dan op basis van slechts twee beroerde foto’s??
Aandacht nodig misschien??
Blabla
Bla .

4 likes

De lijst is te lang om op te noemen.
Vooral helpt het bekend te zijn met de horloges die ze proberen te imiteren.

Verder zijn er talloze filmpjes op YouTube te vinden over dit onderwerp waar ze het je haarscherp uitleggen.

Van bovenstaande klopt niets. Houd er wat foto’s langs van een originele / de rolex website en mag hopen dat je het verschil direct ziet.

Cyclops. Plaat. Datum. Kast. Rehaut. Bezel. Allemaal verkeerd.

1 like

Zo wat dacht je? Lekker HF trollen op zondagavond?

1 like

kijk, dit vind ik nu een zinvol antwoord. hier wordt duidelijk aangegeven wat er mis is.

1 like

Wel bijna evenveel waard als een echte. De Rolex-markt crasht een beetje, als ik het mag geloven :grimacing:

De echte reden van deze vraag weet ik.

Je wil flexen bij je matties, die wel een echte eckte Roley hebben.

Je bestelt voor 83 USD een 10000% superclone op ome Alie Xpres.

Voor je hem gaat rocken, wil je wel zeker weten dat je matties niet zien of die nep is. Je gaat immers pretenderen een echte Roley te dragen.

Vandaar-> checken of ze het op HF zien dat die nep is. Als ze het niet zien, wordt er vanaf dat moment lekker mee geshined morgen tijdens de pauze in de AH kantine.

9 likes

Gaat wat mij betreft om meer dan dat. Zie de lol er niet van in om iets om je arm te hebben dat probeert iets te zijn wat het niet is. Jammer van het geld i.m.o.

1 like

Laat je niet gek maken hoor. Rolexjes zie je vaker met onvolkomenheden zeker zo een submariner. Betekent niet meteen dat ie nep is. Heb je misschien ook box en papers en zoja plaats even foto

Edit hier een voorbeeld uit mijn collectie van de sub

4 likes

:point_up_2: Precies dat! TS kan inderdaad op YouTube de rest bekijken; zijn tientallen filmpjes over gemaakt.

Het zegt met name iets over Renanus… die loopt gewoon weer ns onzin te verkopen :stuck_out_tongue: