Gefeliciteerd met je Mad NA
Horloge gewoon even van de pols halen en omdraaien, dan weet je gelijk hoe laat het is. Supertof
Ja hè. Ik wilde iets anders dan een saaie Flieger met zwarte plaat
Uit nieuwsgierigheid, hoe laat is het daar?
Maar gefeliciteerd!
Goed verhaal ook…
Gefeliciteerd, maarreh…
Mij wel! Ik ben, net als @hotseflots, gewoon oprecht nieuwsgierig naar hoe de tijd afgelezen wordt op dat horloge.
Die zuurtjes zijn trouwens lekker, en zoet van binnen. Ik zie een thema.
Dan blijkt toch maar weer dat ik een ouderwetse traditionele WIS ben……ik vind het knap dat ze dit soort horloges kunnen bedenken maar helaas niet voor mij.
Maar het is gelukkig helemaal niet belangrijk wat ik er van vind, dus geniet ervan!
Aprarte verschijning, veel plezier ermee!
Blijft zo’n bijzonder horloge. Gefeliciteerd. Heel veel plezier ermee.
Kijkt en gij zult vinden…
Ahaa, snap m .
Gefeliciteerd met deze aparte aanwinst
Kijk. En even googlend is dit dan de single-schijf variant, dus zeg maar de Meistersinger-editie met Zwitsers uurwerk die alleen de tijd bij benadering toont, toch?
Prachtig!
De meesten hier zijn te jong om de afbeelding te snappen denk ik. Mad Magazine
Ik feliciteer je met dit horloge en wens je veel draagplezier
.
Mijn smaak is het niet, tijd aflezen tussen de lugs lastig. Verder kreeg ik het gevoel bij de wp van handboeien, maar is allemaal niet boeien zolang jij er maar blij mee bent
Prachtig dat je dat met maar een klein beetje aanmoediging zelf gevonden hebt. Je krijgt van mij een stempel in je schrift
Alfred E. Neuman
Ook gegoogled en moet zeggen gave spinner. Zit er lume op de cijfers? Ik kan hem wel waarderen. Proficiat