lencoth Schreef:
marnix.moed Schreef:
zou arie ook in india gestudeerd hebben?
Als hij door zijn Delhi University medical
entrance test heengekomen is :#
:~;):)-D
marnix.moed Schreef:
zou arie ook in india gestudeerd hebben?
Als hij door zijn Delhi University medical
entrance test heengekomen is :#
:~;):)-D
De update van je site ziet er goed uit,duidelijk en helder zonder franje.(tu)
Ah, Kees⦠dus jij was die ene bezoeker vandaag⦠:)⦠nee⦠zonder gekheid⦠'t loopt nog geen stormā¦maar we zijn de 100 visits al ruim voorbij⦠
komende tijd wordt ook de Instrument 1 afgebouwd⦠hoop dat deze week nog te redden⦠maar de klant wil ook zijn kasten hebben⦠dus het wordt morgen weer net zoān dag als vandaag⦠2 machines tegelijk aan bij DumeT⦠als de machines draaien⦠kan de directeur even boodschappen gaan doen⦠
'k kreeg vandeweek ook een ideetje voor een andere manier om Indexen te maken⦠vandaag maar even een proefje gedaanā¦
bevalt me welā¦
'k kreeg vandeweek ook een ideetje voor een andere
manier om Indexen te maken⦠vandaag maar even een
proefje gedaanā¦https://lh6.googleusercontent.com/-Q2UpWRpDPkY/U77
e2tZTTRI/AAAAAAAAFOY/Av-I6-v3niU/w958-h719-no/DSCN
1885.JPGbevalt me welā¦
inverse sandwich 
ziet er wel leuk uit.
Van harte gefeliciteerd met het doorpakken. Ik wens je heel veel succes!
De site zou ik nog even offline halen tot hij echt gelikt is. Ik vraag me af of dit met joomla wel gaat lukken aangezien je altijd de template structuur wel ergens terug ziet, met andere worden zal deze altijd een commodity uitstraling blijven houden en dat terwijl je maatwerk wilt uitstralen. Op dit moment krijg ik hiermee geen associaties met hoge kwaliteit wat jammer is want dat wil je wel uitstralen. Je facebook pagina daarentegen laat wel je passie en gedrevenheid naar perfectionisme zien.
Zet anders eens een pol op op het forum ā¦dit is slechts mijn bescheiden mening en ben benieuwd hoe andere leden dit ervaren.
Hoe dan ook strakke actie en complimenten dat je de stap hebt gezet.
Gr. Men
Er zijn wel mogelijkheden om zelf templates te maken ⦠zodat een Joomla site er niet per definitie als een"average run of the mill" Joomla site uit hoeft te zienā¦
Misschien⦠moet ik ook gewoon een sectie aanmaken op de site⦠āAtelierā om mensen een ākijkje in de keukenā te gevenā¦
wil ik er wel n titanium lepeltje bij
U vraagt, DumeT freestā¦
Ik had nog een restje Titanium over van een andere klus⦠een bestelling van wat DumeT pincetten⦠eigenwijs dat ik ben, maak mijn eigen gereedschappenā¦geef je daar wat ruchtbaarheid aan⦠krijg je bestellingen⦠Okā¦
Plaat Titanium in de Freesmachine
Puzzel van makenā¦
Losgeknipt uit de plaat
klinknageltjes gedraaid, en de delen geslepenā¦
Ohja⦠klinknagels gedraaidā¦
U vraagt, DumeT freestā¦
Ik had nog een restje
Titanium over van een andere klus⦠een bestelling
van wat DumeT pincetten⦠eigenwijs dat ik ben,
maak mijn eigen gereedschappenā¦geef je daar wat
ruchtbaarheid aan⦠krijg je bestellingen⦠Okā¦
Heb em op de rikketik gezien. Ziet er goed uit man die pincetten (tu)
Hey Jan,
Strak werk, top gedaan(tu)
Groet,
Erik