IWC flieger croco strap

Ik heb ooit een fliegerstrap laten maken bij Remie (@anon94081762EV) Zeer fraaie kwaliteit, een aanrader!

4 likes

Ziet er zeker goed uit :ok_hand:t2:
Als hij het met witte stiksel kan, dan moet dat ook met zwart lukkenā€¦
Ik zal @anon94081762EV ook eens gaan benaderen.

1 like

Uiteraard, hij heeft verschillende kleuren, diktes etc ā€¦

Deze bruine heeft die ook voor me gemaakt, was voor een blauwe Squale 1521. Echter het horloge was al weer weg voordat ik de band binnen kreeg :see_no_evil:

2 likes

Is die strap gemaakt van goed leer? Kan je er nog wat meer over vertellen?

Heb zelf overigens voor hetzelfde horloge de IWC strap bij Ko na laten maken en die is ook top!

1 like

Erg mooi!
Kwaliteit spat er wel vanaf

Hij heeft een hele winkel op eBay hĆ©, ook zonder versierselsšŸ˜Ž

De link die ik stuurde (zie post hierboven) is er eentje zonder en met donkere stiksels.

1 like

Topkwaliteit. Draagt super. Mooie kleur. Niet duur (65,= inclusief vouwsluiting en verzendkosten). Snel geleverd.

Maar als ik goed ben geĆÆnformeerd heeft Ko momenteel een pauze toch?

1 like

Heb nog niet gekeken, ben eerst even de opties / informatie aan het vergaren.
Maar ik ga het zeker bekijken :+1:

:pray:t3::pray:t3::pray:t3: @svennos

1 like

Denk dat B&R Bands deze ook heeft : https://www.bandrbands.com/IWC-Watch-Bands.aspx

Die OEM Santoniā€™s slijten IMO veel te snel (voor hetgeen ze kosten) :frowning:

Vond de standaard band (volgens mij toen nog geen santoni in ca. 2009) ook best snel versleten. in 8/9 jaar volledig door zonder dat hij met water of andere gekkigheid in contact is gekomen.

Zelf ervaring met de kwaliteit?
Ze zien er inderdaad goed uit (lees zoals ik er graag 1 bij zou willen hebben).
Maar hoe is de kwaliteit ten opzichte van de handmade by @anon94081762EV of @Ko-Banden ?

Met deze specifieke modellen niet, maar wel hun ā€˜Classic Vintage Racing Watch Strapsā€™.
Heel tevreden van :ok_hand:

1 like

Bedankt @Slider_7
Komt op de ā€˜shortlistā€™ :grinning:

1 like