Geniaal dit
Nee, echt, één blik. Een echt goede nepper zie je niet.
Ik beweer niet dat dit geen nepper is, maar de gretigheid van vaak dezelfde leden om ook fake te moeten roepen in een lange rij valt me vaker op.
Aha.
Hoppa?
Hoeba hoeba
marssupilami. Mijn god, was dit hele figuur vergeten tot nu.
Iets voor de Boomers die kennen hem nog
De Marsupilami verscheen voor het eerst in 1952 in Robbedoes en de erfgenamen, een verhaal uit de Robbedoes en Kwabbernoot-reeks. Robbedoes en Kwabbernoot vinden het dier tijdens hun reis in Palombië (een fictief land in Zuid-Amerika) en nemen het vervolgens mee naar Europa. Het idee voor de lange, behendige staart van de Marsupilami kwam uit Franquins herinnering. Toen hij eind jaren 40 bij Jijé in Waterloo woonde, namen hij, Morris en Will geregeld de tram tussen Waterloo en Brussel. Daar viel de conducteur hen op: hij had heel wat taken, zoals kaartjes knippen, de deuren bedienen en het vertreksein geven. De kameraden bedachten toen dat een behendige staart hem van pas kon komen, waarna ze de rest van de rit fantaseerden wat de man er nog meer mee zou kunnen doen
Is de avatar van TS, was makkelijk dit keer.
Kende de geschiedenis niet, leuk!
Ik gok dat ie nep is
Gokken mag niet
Haha leuk dit. Wel nogal bizar dat ik het figuur ken, terwijl ik van 91 ben. Hmm… misschien een boomer in hart en nieren?
Geboren boomer