IWC only (Deel 3)

Bijzonder toch dat sommigen niet originele onderdelen willen gebruiken voor zo’n prachtig horloge.

7 likes

27 likes

Nog een paat foto’s van gisteren :smiling_face_with_three_hearts:

30 likes

29 likes

18 likes

17 likes

Proficiat!

Beter laat dan nooit :sweat_smile:

1 like

Snel gevonden. Beste combi oude pilot met pyramid.

2 likes

Gek dat je op het moment van aanschaf erg aan het twijfelen bent, maar een week later ben je er helemaal verliefd op en vind je het een prachtig horloge. :grinning:

Van licht naar donker:

22 likes

20 likes

Super die Aqua dial :star_struck:

Hoe gevoelig zijn die CPL’s voor krassen?

Deze staat op op de lijst maar zit te twijfelen tussen de Aqua en Blauwe waarvan de band volledig brushed is.

2 likes

Dank!

Hooguit wat haarlijntjes en ik draag hem regelmatig. Daarnaast vind ik de PCL’s minder shiny dan verwacht. Ik had dezelfde twijfel maar uiteindelijk blij met mijn keuze.

9 likes

Bedankt, heb ze in Januari kunnen passen. Neig naar de Aqua omdat het een aparte kleur is.

Wat is je polsmaat?

Slechte foto’s van de passessie.

10 likes

Mijn polsmaat is 17cm

12 likes

Bedankt. 16,5cm hier

Geeft me even een referentie. Maar de conclusie is dat het sparen wordt :see_no_evil:

2 likes

Ze hadden, ik zeg het sinds de release, de Aqua dial met de brushed band moeten uitbrengen dan wel mogelijk maken. Ik heb het geprobeerd maar €1500,- plus dial terug inleveren voor een dial swap vond ik to much…

1 like

Serieus? En dan mag je niet eens de oude dial houden?

Als ik het goed onthouden heb ik het het groene deel gelezen dat er wel dials geswapped worden zonder dat er ingeleverd hoeft te worden.

Echt gaar dat IWC dan “strenger” zou zijn.

Vraag me af hoeveel een brushed band los zou moeten kosten als die te leveren is. @Horloge24 kan jij hier iets meer over zeggen?

1 like

Kom er maar in met de prijzen…

Rectificatie €1090,- wel dial terug inleveren… Betaal graag voor vakmanschap, en dat levert @Horloge24 , maar de prijs zit hem voornamelijk in de dial en datum swap en dan dus de terug inleveren…

2 likes

Krijg de prijs van de stalen band niet in beeld. Sinds een update half april staan veel IWC banden niet meer in het systeem :smiling_face_with_tear:

De ICT bij Richemont werkt niet zo snel en het zal me benieuwen wanneer dat is opgelost.

Tot 1-4 was de prijs van een stalen band €1680,-

4 likes