IWC only (Deel 3)

Helemaal eens. Ik vind hem ook mooier dan de ingenieur, ondanks de grote gelijkenis

1 like

Er wordt nog licht overgegaan vind ik… Het is echt een uitgeklede versie van de Ingenieur. Spijtig voor het merk zelf vooral als dat het beste is dat je kan verzinnen. Aan de andere kant, de 38mm maat is wel een goeie verbetering :thinking::blush:

2 likes

Als ik zo snel naar de foto’s op afstand kijk dan heb ik dat ook wel een beetje, de verhoudingen zijn echt heel goed gedaan. Maar de dial is wel heel erg saai en ik zou zelf nooit voor zo’n overduidelijk kopie gaan, maar ik vind hem erg geslaagd. Als IWC dit design had uitgebracht onder de noemer Ingenieur SL dan was ik er zeker voor gegaan :see_no_evil:

Die RW heeft echt meer deze look dan de huidige Ingenieur:

6 likes

Gewoon ordinair jatwerk. Doet dat merk steeds. Ze hebben meer modellen die qua design totaal gekopieerd zijn van high end horloges. Treurig merk wat mij betreft.

1 like

Alleen de naam al.
In de uitspraak hoor ik altijd “Raymon Dweil”

Best wel een kopie inderdaad. En dat voor ‘maar’ een vijfde van de prijs.

Komt vandaag met zo’n gele rakker van DHL op de oprit

Weer terug in het IWC kamp

36 likes

Cool! Alvast gefeliciteerd. Ik ben benieuwd naar je foto’s en ervaring. Ik was laatst bij IWC maar deze hadden ze als enige niet.

2 likes

Nog steeds in de wolken met deze

19 likes

Toen mijn Doppelchrono voor een losgekomen pusher naar Andre ging kreeg ik ook een mooie set van foto’s in de mail. Zelf heb ik over het algemeen niet de neiging om de achterkant er ff af te schroeven.

2 likes

Die is mooi
Steekt mooi af met die gouden wijzers👌

1 like

Benieuwd naar je foto’s! :heart_eyes:

1 like

de eerste shots van de (Plus) Petit Prince

met 36 mm niet een joekel, meer dressy, maar ik had eerder de Pilot’s Watch 36 dus dat is geen onbekend terrein. No Date ook erg lekker, net als de 8 jaar garantie. Mooi ontspiegeld saffier en alle cijfers nu wel voorzien van lume :+1:. OEM bandje is wat kort, maar ik ben ook niet de doelgroep met 19,5 cm polsen. Ben erg benieuwd naar het 120 uur power reserve uurwerk!

32 likes

Heel mooi. Gefeliciteerd. Die wijzerset geeft ‘m net die extra oempf die ‘m afmaakt.

1 like

Gaaf hoor! Een flieger op leer blijft het mooiste!

2 likes

Gefeliciteerd erg mooi.
De gouden wijzers hebben wel wat :star_struck:
Maar ik dacht dat ze opgelegde cijfers hadden?
Althans, ik dacht dat ik dat gezien had.

1 like

nee ik denk niet opgelegd, maar hoe het dan wel heet weet ik niet? :thinking:

IMG_1518

Ik bedoelde zo de cijfers
Maar het Is inderdaad een andere variant

7 likes

Geprinte wijzerplaat/Printed dial :wink:

1 like

:+1:

Alleen de volgouden versie heeft dat.

1 like