Ook een beauty👌
Staat ook niet mis! Het zwart is tijdloos, maar wat saai natuurlijk ![]()
Akkoord! Samen met de 12 dan ![]()
De 12 uiteraard ook.
Als het niet mag, dan vooral dit bericht verwijderen. Maar:
Op 2dehands (België) is een verkoper actief onder de naam JC die IWC’s probeert te slijten. Watch only, maar wel met zogenaamde aankoopfactuur van ons. Vanzelfsprekend niet correct, dus wees gewaarschuwd.
Ik zou 't erg vervelend vinden als iemand hierin ‘trapt’. Wees alert! Advertenties zijn nu even offline, maar zal me niets verbazen als 't binnenkort weer online komt.
Dan hebben we het over valsheid in geschriften. Een strafbaar feit en dus aangiftewaardig.
Deze had ik nog beloofd maar was er nog niet aan toe gekomen… nu met het zonnetje lekker naar binnen een mooie gelegenheid even een paar foto’s te maken.
Dit is de laatste NA , vers uit de stickers gehaald vorige week op vakantie , is mijn derde IWC bij dezelfde dealer daar, wat zoveel inhoudt dat er een extra flesje water naast de koffie wordt geserveerd
. Inmiddels wel prima contact met de eigenaar en dat helpt zeker in de gesprekken.
Hoe dan ook , super blij mee, ik had deze in December 24 laten liggen en ben toen voor de FOiS gegaan , die heeft het pand al weer verlaten want deze bleef toch knagen.
En met de rest van de familie …
Van harte met dit prachtige horloge ![]()
Hoop dat ze ook moeilijk verkrijgbaar spul verkopen.
Meestal een maand of 2 voordat ik vertrek doe ik navraag, dan hebben ze voldoende tijd om iets naar de winkel toe te sturen. Maar goed, de beperking is vaak wat IWC zelf kan uitleveren
Prachtig! Heel veel draagplezier!
Prachtstuk! ![]()
Mooie Ingenieur en leuke foto`s !
Proficiat, wens je veel draagplezier!
heel mooi