IWC only (Deel 3)

Probeersel

16 likes

Vandaag deze weer eens!

18 likes

13 likes

Kind of blue…Totaal ongeplande NA, de Mark XX in blauw!
De chrono was het meest gedragen horloge in 2025 en dit jaar ook tot nog toe. Waarschijnlijk gaat de XX het vanaf nu overnemen. De blauwe rubberen band is bij beide te gebruiken ( de stalen banden zijn niet uitwisselbaar vanwege de aansluiting op de kast). Easy x change is echt top, in een paar seconden heb je een ander horloge.

Heerlijk!

30 likes

Gefeliciteerd! Ik mis de chrono nog steeds…:smiling_face_with_tear:
Die EasyXChange functionaliteit is inderdaad top maar ook de micro adjustment van de stalen banden maken de banden van IWC een van de betere banden die er zijn.

1 like

Ik heb nu de set die jij had of had/heb je de zwarte XX @OG_Ed? En inderdaad de micro adjust maakt het helemaal af!

2 likes

Ik heb een blauwe MarkXVIII en een zwarte Mark XVI. Voor de MarkXVIII heb ik de stalen band erbij gekocht maar helaas geen EasyXchange op die band. Inmiddels wel drie rubberbanden in frisse zomerse kleurtjes erbij gekocht om te wisselen.

31 likes

Gefeliciteerd :clinking_glasses: Mooie toevoeging :ok_hand:t2:

1 like

Mooi met die extra banden! Zijn toch twee echt verschillende horloges die XVIII en de XVI.

1 like

Wat een heerlijk duo, gefeliciteerd met de NA Erik

1 like

De Portugieser met deze band is heeel cool :ok_hand:

18 likes

Gefeliciteerd! Had je niet liever de groene gehad naast de blauwe chrono?

1 like

Gefeliciteerd met deze topper!

1 like

29 likes

De blauwe vind ik de mooiste dus het is perfect zo.

1 like

Prachtige set! :heart_eyes:

17 likes

Mooiste IWC duiker aller tijden,

IMHO…

17 likes

Weer een dagje deze om…

39 likes

Kan ik inkomen want ben zelf ook na veel twijfel voor de blauwe gegaan. Zie de groene verrassend weinig voorbij komen :thinking: