IWC only (Deel 3)

Niet zo moeilijk allemaal…gewoon heerlijk!!!

14 likes

Klopt eigenlijk wel! :sweat_smile:

En zo hoort het ook bij een horloge met geïntegreerde band. De overgang band kast met dat facet is echt heel mooi gedaan imho. Hoe zeggen ze dat? Het geheel is meer dan de som der delen.

Enkel een snelverstelling in de vlindersluiting zou het af gemaakt hebben. Maar het lukt wel zo :wink:

3 likes

Ik herkende het.
Vergelijkbaar had ik met mijn Aquatimer.
Een genot. Regelmatig liet ik mn vingers over de band glijden.

Weggedaanensomsspijt :face_with_hand_over_mouth:

11 likes

Mijn enige tijdsindicatie van vandaag: vandaag stap ik in het huwelijksbootje!:grinning:

30 likes

Geniet van de mooiste dag van je leven! En natuurlijk gefeliciteerd met deze mijlpaal

1 like

Gefeliciteerd en geniet er met volle teugen van! Het weer zit vast mee :sunny::tada::beers::wine_glass:

1 like

Gefeliciteerd en geniet ervan en mooie waggie en goeie zie ik wel.

1 like

Proficiat!

Veel betere keuze dan pianolak, btw!

1 like

Dat kan ik me wel voorstellen! IWC weet wel hoe ze een band moeten maken. De aquatimer heeft al even een update nodig, ik ben benieuwd wat ze ervan gaan maken :blush:

1 like

Hopelijk opnieuw met de kronen op 14 en 16 uur en hopelijk in een normaal formaat: 42MM of minder. :grinning:

2 likes

19 likes

Dat bandje staat goed! :sunny:

1 like

10 likes

Thanks. Ik wil graag de Petronas maar alleen het bandje doet ook al veel. :blush:

3 likes

10 likes

Had van te voren niet durven dromen van zo’n bijzondere dag. Het was overweldigend, wat een rijkdom! Bedankt voor de felicitaties!

Nog even verder op de roze wolk😃

4 likes

Gefeliciteerd!

1 like
1 like

Verkeerde topic?

1 like

Inderdaad, ook 3 letters :joy:
Meteen ook in het juiste topic geplaatst.
Dank je wel!

1 like