Fris kleurtje inderdaad! Helaas is die echt wel klein. Een 38mm Ingenieur zou perfect geweest zijn ![]()
Eens!
De conditie van de wijzerplaat spreekt voor de kwaliteit van de kast. Zijn gebouwd als een tank die YC’s
Dank je! Heb m nog maar sinds kort. Na een revisie komt de kwaliteit extra naar voren.
Zegt ook wel iets over de historie van IWC.
Ziet er voor mij uit alsof de vorige eigenaar de coating aan de buitenkant er af heeft laten polieren. Doen ze wel vaker wanneer er krassen in de coating zitten.
Heeft ie geen blauwe schijn op het glas zitten?
Hij heeft een IWC service gehad voordat ik hem kocht via Qwatches. Dus zou kunnen idd.
Het stoort me alleen bij de foto’s eigenlijk ![]()
Mijn mark xv ziet er ook zo uit… Dat is heel duidelijk een saffier zonder externe AR coating. Zorgeloos maar inderdaad een spiegeltje ![]()
Mijn XV:
Mijn ex XVI met coating:
Exact hetzelfde bij mijn Mark XV! ![]()
Ik had @Horloge24 er toen een berichtje over gestuurd en die bevestigde dat vermoeden. Stoort me eigenlijk inderdaad ook alleen wanneer ik een foto probeer te maken.
Er is tegenwoordig alleen maar een gecoat saffierglas voor de MK XV te bestellen, oude wordt niet meer geleverd. Dus voor diegene die het spiegelen alsnog stoort, het kan omgebouwd worden.
Die aqua is een frisse verschijning.