IWC only (Deel 3)

Is dit in Amsterdam?

1 like

Ja.

Kunnen ze bij S&C IWC zelf servicen of gaan de horloges naar Richemont? (zoals boutique Antwerpen)

Kleine dingetjes aan simpele horloges kunnen ze ter plekke. Reparaties en servicebeurten gaan naar Milaan, begreep ik.

1 like

Was hier gister om het eea te passen en kan dit beamen. Vriendelijke personeel, prachtige winkel, goeie koffie en natuurlijk mooie horloges.

Deze gepast:

15 likes

Ik Ga eens vragen naar de blauwe wijzerplaat.

1 like

Heel gaaf dat individual programma voor de portugiesers. Ik hoop dat ze dat ook nog eens uitrollen voor de pilots. Die indigo ziet er heel smakelijk uit!

1 like

Is dat dan alleen voor de 42mm porugieser chronos of ook voor de 40mm small seconds ?

1 like

2 weken geleden stond het On Request bordje bij de groene en de titanium en niet bij de blauwe.
Ik vond hem mooi met de blauwe plaat, maar gelukkig was er geen ruildrang ontstaan.

1 like

41mm chrono

In 4 boutiques wereldwijd maar te krijgen en alleen in Amsterdam binnen 2 uur gemonteerd.
Wel €1050 extra aftikken.

8 likes

42 jaar oude klassieker :sunglasses:

17 likes

Blijft een enorm cool horloge!

Ben blij met mijn chrono maar deze is ook nog een keer welkom…

11 likes

Ook prachtig :sunglasses:

1 like

Enkel op een nieuw horloge? Krijg je de oude plaat mee?

1 like

Nee je krijgt de nieuwe plaat mee. In het horloge. Met een I van Individual op de plaat.

En inderdaad enkel op een nieuw horloge.
Nadien plaatsen wordt niet gedaan.

Ik mag hier weer meedoen.

Met een mooie Doppel, die vorig jaar een IWC service heeft gehad.

Wat een iconisch uurwerk en een heerlijk bol saffier glaasje.

32 likes

Zonder I deze, maar wel individueel gekocht, oh nee, ook niet, m’n meisje was mee…:blush:

17 likes

Mooi Remco :+1:t2:

1 like

18 likes

Congrats met deze doppel.

1 like