Zonde man. Perfect exemplaar deze qua details, originele tritium wijzers, Duitse dagschijf👌
Prachtig, maar komt toch te koop… Had de Aqua moeten kopen

Ja, prachtig horloge. Vandaar dat ik hem ook online gekocht had. Helaas niet eerst gepast, want ik kwam er al snel achter dat ik hem ((zoals gezegd) te dik en te wiebelig vond op de pols. Uiteraard had ik het kunnen verwachten met een 7750.
De volgende IWC wordt een Mark XV. Deze heb ik wel gepast (van een Forumlid). Gek genoeg wil ik van dit model geen tritium versie.
Ai ! Jammer. De aqua is ook prachtig. Succes met de verkoop alvast.
Heb zelf 3 weken geleden een 3706 gekocht heb hier geen last van. Vergeleken met modern Pilot’s IWC vind ik het meevallen qua dikte. Kreeg je die pyramid bracelet niet goed gesized?
Nu aan het kijken naar een Mark XII erbij. 90’s IWC toolwatches
Mocht er interesse zijn, maak u kenbaar anders gaat hij terug naar grijze dealer… Hij is scherp geprijsd en staat is 96% bezel en band enkel in de volle zon zichtbaar l, was bij grijze dealer met vol licht niet zichtbaar (rest van het horloge100% staat).
…en daar omruilen voor de aqua ?
Heb je de limited groene al gezien ? IW328908.
Ook erg mooi.
Mooi, maar de Aqua mooier. En als die aanwezig was geweest was het een makkelijke keuze, al is de gebrushte band wel vele malen mooier en hoort hij eigenlijk zwart!
Erg mooi de nieuwe Ingenieurs! De gouden is echt m’n nieuwe favoriet
En de 35mm draagt wel echt te klein voor mijn pols, maar perfect voor the misses
Prachtig die volgouden
Wel pittig prijsje vind ik. Denk over een jaartje grijs met de kop eraf hopelijk beter bereikbaar…
Alles in de boutique voorradig? Ook de groene limited gezien ?