IWC only (Deel 3)

X post

12 likes

25 likes

Na een tijd horloges zonder AR te hebben gedragen, is zo’n IWC met AR wel heerlijk hoor :ok_hand:t2:

1 like

Die blauwe cijfers en wijzers. :yum:

1 like

Blijft een icoon dit. Jammer dat we zo weinig op het forum zien. Ik vind deze eigenlijk nog mooier dan de portugieser chrono

3 likes

Heb sinds een paar jaar een IWC Big Pilot 7 Days

Daar is vorige maand een IWC Aquatimer Chronograph in het geel bijgekomen :sunglasses:

Misschien komt er nog een Portugieser Chronograph bij als die de juiste prijs heeft :slightly_smiling_face:

14 likes

Ik ben het helemaal met je eens, heb de chrono ook bijna 10 jaar gehad maar deze is wel een niveautje hoger (zie je ook wel in de prijs terug :face_with_peeking_eye:)

1 like

Een ex collega van me heeft de hand wound eight days, die is qua kast heel gelijkaardig en ik vond die ook verrassend mooi toen hij die eens om had. Mooier dan de chrono, iets robuuster of meer casual qua look. De automatic 40 wil ik ook nog wel eens in het echt zien bv :blush:

2 likes

zou graag een donkere Portugieser in, pak em beet, 38 mm zien, maar ben bang dat deze er niet zijn?

10 likes

Heel mooi, ik draag de mijne met heel veel genot sinds ik deze afgelopen najaar op de kop heb kunnen tikken na een mooie zoektocht! Geniet ervan! ’

23 likes

Bedankt!! Die van jou is ook gaaf zeg met de rosé gouden wijzers en numerals! Bijgevoegde reclames zijn magnifiek; deden ze erg goed destijds.

1 like

In het zonnetje met een kopje espresso :yum:

15 likes

13 likes

Vet hoor die Portugieser 42. Hier staat hij (nogsteeds) bovenaan het lijstje, in de Dune uitvoering. Gaat nog even op zich laten wachten, maar je moet wat te dromen hebben he :innocent:

13 likes

Hier de ‘doorsnee’ Ingenieur :sunny:

17 likes

Ik begon de Ingenieur al wat te missen hier :yum:

3 likes

Dat moeten niet hebben natuurlijk:

18 likes

De laatste 3 Inginieur generaties bij elkaar, van nieuw naar oud. 3227 heeft nog wel de mooiste dial (speelt mooi met de dubbele AR van blauw naar zwart) maar is qua comfort niet te tippen aan de 3239 en 3289”

23 likes

14 likes