@SAT heeft de blauwe.
Mooie kleur inderdaad. Hoe bevalt de PCL’s ?
Ik was vooraf een beetje bang dat ik mij er aan zou gaan storen maar ze horen er gewoon bij en staan goed bij de kleur aqua. Nog altijd blij dat ik voor deze gegaan ben. Brengt ook wat kleur in de collectie.
De Reverso is lastig te fotograferen vaak meer neigend naar paars. Soms lukte het wel
Ingenieur is qua kleur makkelijker te vangen zoals de
kleur ook echt is
Ik ben sowieso geen sunburst fan omdat sunbursts onder kunstlicht soms rare sprongen maken, zoals paars uitslaan bijvoorbeeld. En paars is echt mijn kleur niet ![]()
Dit dus!
Prachtige foto’s ![]()
Als de kleur zoals op jouw foto’s is, dan vind ik dat meer dan ok. En je hebt onder bepaalde lichtomstandigheden niet die neiging tot paars? Hij blijft zoals hij is in daglicht, zoals op jouw foto’s?
Heerlijke foto’s ![]()
Sowieso blauw, totaal geen paars te bekennen ![]()
Mooie band ook!
![]()
Dreamjob anyone?
Eén of twee keer een horloge in elkaar zetten lijkt me best leuk, maar elke dag dat gepriegel lijkt me nogal een sleur.
dat is toch met al het werk
en als het je passie is zal die sleur wel meevallen
Op zich is het een prachtig VAK maar als je zelfstandig werkt dan is het soms een beetje eenzaam en zou werken in een team fijner zijn.
Bij een merk krijg je constant dezelfde type uurwerken voorgeschoteld [ bij IWC is de variatie best groot, dus zo repeterend is het daar niet ] maar als zelfstandige zie ik meer verschillende horloges langskomen.
Elk beroep heeft positieve en negatieve kanten, zolang de positieve kant maar overheerst is het ook een stuk genieten ![]()
Zo is het precies, de enige juiste instelling
.
Geen enkele baan is altijd leuk.
Twijfelde even of ik dit hier moest vermelden, en of het noemenswaardig is, maar ik vind van wel.
Je gebruikt zoals iedereen niet je eigen naam in je profiel, echter wanneer je zoals nu een Instagram link deelt dan word via Instagram de optie geboden om jou te gaan volgen, dus is je naam opeens wel zichtbaar. En weet ik dus wie je bent , hoeft helemaal niet spannend te zijn uiteraard maar ik dacht deel dit even voor een stukje bewustwording. ![]()
Bedankt! Ik wist dit niet. Maar vind het ook niet erg. Ik heb geen geheimen en geen rolexen.
Incoming… mijn eerste IWC! Een Portofino Laureus limited.
Ik zocht een wat gekleder horloge (mijn huidige collectie bevat hoofdzakelijk sportieve horloges, enkel staal/gouden bracelets). Het liefst wilde ik voor een VC of Breguet gaan, maar dat is direct zo’n greep uit de horloge-kas, waardoor ik besloot eerst wat te proberen wat relatief betaalbaar is.
Al snel kwam ik bij IWC uit. Een goede vriend van me heeft een Portofino en dat vind ik toch een erg fraai horloge. Dus, bij de AD diverse varianten gepast. Een donkere dial vond ik het fraaist; echter de normale blauwe variant met de goudkleurige indexen en hands vond ik te heftig. De zwarte te flets, dus moest het deze blauwe Laureus worden ![]()
Nog even geduld tot hij thuis bezorgd wordt… maar nu alvast voorpret ![]()
(plaatje random van het web…)
Mooi kleur blauw
Erg fraai, gefeliciteerd ![]()
Gave mushroom pushers!