IWC only (Deel 3)

Wauw, die is niet mis hee. :ok_hand:

1 like

Mooie afsluiting van het jaar met deze knaller ! Congrats :boom:

1 like

Oh mooi hoor :ok_hand:t2:

1 like

Mooie blauwe plaat zeg. Gefeliciteerd ermee!

1 like

Prachtige NA!!! Van harte gefeliciteerd en tevens een fijne jaarwisseling toegewenst :partying_face:

1 like

28 likes

Grappig, die datum.

33 likes

Mooie start van je iwc tijdperk met deze knaller :muscle:t6:

1 like

Team #Ingenieur

25 likes

Zoek nog de Milanese band erbij… :grin:

26 likes

Prachtige Portofino op blauwe plaat maar de rood accenten geven net dat beetje extra. Goed uitgezocht! :ok_hand:t2::blue_heart:
Dat beetje rood vind ik op mijn Portugieser Automatic 7-days ook net de finishing touch. Love it!!

1 like

Dank je, past inderdaad mooi bij elkaar. Het blauw van de plaat is heel lastig vast te leggen. In werkelijkheid is het onder verschillend licht steeds een andere gloed blauw. Hebben ze fraai gedaan bij IWC

Het is mijn enige horloge op leer en ik moet zeggen dat bevalt me uitstekend. Had ik eerlijk gezegd niet per se verwacht.

2 likes

Grappig. Is bij mij ook het geval vwb de Portugieser. Draagt heerlijk licht en comfortabel. Maar zo’n mesh die je nu op het oog hebt is tevens mooi!!

1 like

Goedemiddag,

:snowflake:

Sinds gisteren in het blauw gezet……wie ‘m heeft gemist

31 likes

Goedenavond heren,

ik hoop dat ik hier ook even een snelle vraag kan stellen (anders maak ik even een los topic aan).

Wat is jullie ervaring met de rotor in de 3239? Klopt het dat je die bij plotselinge bewegingen vrij behoorlijk horen kan?

Ik ben niet de eerste eigenaar, vandaar dat ik t hier even vraag. Dank vast!

8 likes

Oeps, correctie. Ander modelletje.

1 like

Cool. Heb je toevallig ook een foto van voor en na? :ok_hand:

Mooi hoor!

1 like

Zie op het internet veel onjuiste informatie over de 3239 staan, zelfs van gerenommeerde sites. Dacht even vanuit de luie stoel te kunnen antwoorden maar toch even naar het atelier gegaan.

Er zou een kaliber 30110 = ETA 2892 in moeten zitten en geen Sellita SW200 of ETA 2824

De 30110 maakt wel een beetje geluid maar niet absurd.

Als u de service geschiedenis wilt weten dan stuur maar een PB met het serienummer en ik kan dat inzien als geautoriseerd IWC horlogemaker.

12 likes

Heel hartelijk dank voor uw moeite! Later vandaag stuur ik even een PB.

Groet en fjjne zondag, Chiel

1 like