Gefeliciteerd, heel fraai! Die van Messink die je hier plaatste?
Naar mijn mening de mooiste Aquatimer. Ben er ook al een tijdje naar aan het kijken maar de blauwe Ingenieur maakt ook heel hebberig.
Aan de achterkant. Zal nog wel een keer een foto posten
Prachtig !!
En met zo`n heerlijke meganaald. Ik heb net mijn valj 22 moeten bijstellen en die naald is misschien 1/3e van die van IWC.
De afmetingen zijn niet voor iedereen, ik heb onlangs nog maar weer eens die Portugieser gepast maar wat valt die groot helaas, … maar die collectie uit 2008 is toch wel super vind ik.
Gelukkig inderdaad,
ik denk dat je met 39-40-41 mm genoeg mensen blij maakt ! Al mag vanwege de afleesbaarheid een duiker of perpetual ook wat groter.
Iets te hoekig of te veel 70`s misschien ?
Omdat je minstens 20cm polsen moet hebben on die te kunnen dragen.
Dit is echt een van de lelijkste horloges die ik heb vastgehad, naar mijn mening. Veel te grote kast. Die band loopt nog breder uit omdat hij ‘integrated’ is en kost een godsvermogen om te vervangen. Uurwerk is niet bijzonder en licht heel raar diep onder het glazen deksel.
Hahahaha, ik snap het.
Toch doet hij het op de foto goed voor mij.
Neeeeehhhh johhhh, niet te hoekig.
Jaren 70 vibe moet nog hip worden , dusssss misschien dat.
En dan ook dat formaat
Van harte gefeliciteerd! Kan mijn nog herrineren dat we hier een tijdje geleden een leuk gesprek over hadden. Leuk om te zien dat je hem hebt toegevoegd! Prachtig horloge!
Die nieuwe lijkt hier veel groter…
Tof ding. Heb je de 3239 ook nog? Ben wel eens benieuwd naar wat foto’s van die 2 naast elkaar.