IWC only (Deel 3)

Gefeliciteerd, heel fraai! Die van Messink die je hier plaatste?

1 like

Naar mijn mening de mooiste Aquatimer. Ben er ook al een tijdje naar aan het kijken maar de blauwe Ingenieur maakt ook heel hebberig.

Ook een Kaufmann Texstrap op de IW3740

Fijne dag!

14 likes

Flieger Friday hier…

10 likes

Schitterend :saluting_face:
Wat n Held

12 likes

Aan de achterkant. Zal nog wel een keer een foto posten

1 like

Omdat ik ook fan ben van het uurwerk!

18 likes

Prachtig !!
En met zo`n heerlijke meganaald. Ik heb net mijn valj 22 moeten bijstellen en die naald is misschien 1/3e van die van IWC.

De afmetingen zijn niet voor iedereen, ik heb onlangs nog maar weer eens die Portugieser gepast maar wat valt die groot helaas, … maar die collectie uit 2008 is toch wel super vind ik.

14 likes

Gelukkig inderdaad,
ik denk dat je met 39-40-41 mm genoeg mensen blij maakt ! Al mag vanwege de afleesbaarheid een duiker of perpetual ook wat groter.

2 likes

Waarom zien we deze eigenlijk niet vaker?

7 likes

Iets te hoekig of te veel 70`s misschien ?

2 likes

Omdat je minstens 20cm polsen moet hebben on die te kunnen dragen.

Dit is echt een van de lelijkste horloges die ik heb vastgehad, naar mijn mening. Veel te grote kast. Die band loopt nog breder uit omdat hij ‘integrated’ is en kost een godsvermogen om te vervangen. Uurwerk is niet bijzonder en licht heel raar diep onder het glazen deksel.

3 likes

Hahahaha, ik snap het.
Toch doet hij het op de foto goed voor mij.

2 likes

Neeeeehhhh johhhh, niet te hoekig.
Jaren 70 vibe moet nog hip worden , dusssss misschien dat.
En dan ook dat formaat

1 like

Van harte gefeliciteerd! Kan mijn nog herrineren dat we hier een tijdje geleden een leuk gesprek over hadden. Leuk om te zien dat je hem hebt toegevoegd! Prachtig horloge!:partying_face:

1 like

Die nieuwe lijkt hier veel groter…:flushed:

Weet het niet hoor…maar deze hoort bij de absolute toppers wat mij betreft.
:heart_eyes::heart_eyes::star_struck::star_struck::stuck_out_tongue_closed_eyes:

23 likes

Hij is fijn :smiling_face_with_three_hearts:

29 likes

Tof ding. Heb je de 3239 ook nog? Ben wel eens benieuwd naar wat foto’s van die 2 naast elkaar.

1 like

Zeker !

Die 3239 is verkocht. Zie een paar posts hierboven van @mhoutman de 3239 naast de 328901.

:black_heart:

2 likes