echt de goeie soort spam!
Ik heb echt niets tegen @SAT maar zijn foto’s zijn altijd zo ontzettend steriel waardoor ik er juist op afknap
En de enige foto waar het horloge daadwerkelijk om de pols zit is dan weer een bijzonder matige foto ![]()
@SAT gebruik die waanzinnige foto skills eens voor wat mooie om de pols foto’s!
Een man met een mening. Notitie dat Sander ook een uitgesproken negatieve mening heeft over de Speedmaster, maar wel meerdere moonswatches in de collectie ![]()
@frankv1 is dit een 5001 of 5007? Prachtig horloge, ik overweeg een 5007, ook omdat in de huidige line-up geen zwarte plaat zit. Enkel die obsidian in goud ![]()
![]()
Dit is de 5007. Zou ik ook nemen als ik jou was, er zitten een aantal serieuze verbeteringen in ten opzichte van de 5001.
Ik word blij van ALLE FOTO’S van @SAT .
En ook van zijn mooie horloges ![]()
Niet alleen in dit topic maar ook in andere topics.
Zijn mijn inziens tijdschriftmateriaal!!!
Oef, dit wil ik ook wel heel graag hoor ![]()
Ja fijn horloge hoor! Maar vooral de bracelet ben ik echt van onder de indruk, fijner heb ik nog niet gehad
Klopt, erg goed gedaan.
Ik heb de Mark XVIII gehad en de XX valt net ietsepietsie kleiner wat ik ook wel fijn vindt.
Komt er nog wel een keer ![]()
Hoho, die nieuwe vind ik best geslaagd, komt vooral door de contrasterende subdials tov de wijzerplaat. En de twee gekleurde Moonswatches zijn verkocht / staan in de verkoop ![]()
Ja dat trok me ook over de streep, nog steeds wel groot hoor maar draagt zeer comfortabel
Haha wat ben jij toch een mooie vent!
Superaardig in het echt, maar een ongezouten mening op HF ![]()
Ik vind de foto’s van @SAT geweldig trouwens ![]()
Keyboard warrior he ![]()
Dank voor de complimenten
Ook bedankt
Il zie dat de reacties zijn gegeven naar aanleiding van een reactie van een HF lid over mijn foto’s. Ik heb zijn reactie niet gelezen omdat hij bij mij op negeren staat.
Nogmaals dank voor de complimenten
Haha mooi dit, heb ooit idd een keer eerder commentaar gehad op de steriele manier van fotograferen en dat dat mij niet zoveel doet. Jammer dat je dit niet ziet, maar complimenten voor je fotografie skills, ik zou alleen graag zien dat je ze anders inzet en mooie wristshots laat zien!