Dat heet objectief.
Nou kom op @RLC doe maar weer de volgende topic. Het is weer tijd.
Is een poll nou altijd nodig?
Nou zeg doe eens niet zo negatief.
Jammer dat je het zo ervaart. I am just here for the watches and the fun. Andere mensen ervaren wel plezier aan de topics. Snap dan niet zo goed waarom iemand het nodig vindt om constant negativisme te verspreiden in een topic dat hij of zij niet leuk vindt. Ga dan naar een volgend topic zou ik zeggen
Mooie foto! Dank voor het delen.
ik bewonder het vakmanschap, maar ik bewonder zeer zeker niet de styling. Maar dat heb ik bij de meeste horloges van Jacob&Co. Vind ze nogal over the top.
Dat vind ik ook! Zowel qua design als qua prijs
Er is al veel over geschreven en het horloge bestaat ook al even.
Mooi kunstwerkje en veel te duur.
Die is ook van jou. . Gaaaaap.
Ik was gisteren in de action in mijn woonplaats en toen kocht ik een haardblok. Ze zijn dus ineens meer dan een euro. MEER DAN EEN EURO.
Waar gaat het naartoe mensen.
En dan kom je thuis en staat er iemand op jouw parkeerplaats. Ok niet van mij maar ik reken er wel op dat… ja… je snapt het wel.
Ik vind dure horloges onzin. Maar wel slim om erin te investeren. Als je het geld hebt.
Als ik de loterij win, dan ga ik tegen Gaston zeggen dat ik het triest vind dat hij dit werk nog steeds moet doen en zeker weet dat hij zelf nooit zal winnen.
Want uitgesloten van deelname. Net als Winston en die vrouw van die voetballer. Euhmm… Quinty
Deze kwam ik vandaag tegen:
Best wel grappig en goed gedaan. Too much for me dat wel. En die prijs is compleet van de pot gerukt.
Het is wel de week van de necrofilie-topics.
Alles wat 4 jr+ aan discussie is overleden wordt weer opgegraven en misbruikt.