Dan nog maar een fotootje
In de zon is hij nog mooier (al was het plexi erg smerig)
Ik mocht deze tijdens een presentatie vorige week al aanschouwen. Maar vandaag is ie dan officieel gepresenteerd. Reverso Tribute Nonantieme. Wat een ongelofelijke klapper! Wat mij betreft één van de allermooiste horloges van het afgelopen jaar.
Heel mooi! JLC is sowieso goed bezig. Heeft op mij ook de grootste indruk gemaakt tijdens Watches and wonders. Ik heb nu die blauwe of nieuwe groene reverso tribute small seconds ook opeens in mijn hoofd gekregen. Hoop dat ik hem er nog uit kan krijgen!
Hij is gaaf ja. JLC heeft wat moois laten zien dit jaar
En om je pols… dan is die zeurende gedachte weg…
Haha. Maar die is ook wel heel mooi!
Dit zie je niet vaak… Tevreden met de looks?
Ik vind het zeker iets hebben!
Ook al heb ik een haat-liefde verhouding met de Reverso’s, ik heb toch besloten dat er een in de collectie behoort te zitten.
Ja, zeker heel tevreden. Het is een hele mooie band. Wordt echt wel een ander horloge, veel sportiever. Voorlopig houd ik het zo, kijken hoe het op de lange termijn is. Heb ook nog een donkerbruin suède bandje als optie.
Topcombi.
Op leder ook erg mooi.
Veel draagplezier
Dit lijkt familie, niet?
Heerlijke band, ik baal wel een beetje dat ik deze niet (makkelijk) op leer kan zetten.
Ja, is inderdaad hetzelfde. Hele fijne band met goede fijnafstelling!
Zit dat in de aansluiting op de kast, die lijkt me anders?
die bracelet van jouwe vond ik juist geweldig! Lekker op staal rocken dat ding!
Ja maar op leer zijn ze ook sexy hoor
Ben ik het mee eens maar op de jouwe hoort echt staal.
De rubber band die ook standaard op de gran sport geleverd wordt doet het ook echt geen recht.