Jaeger Le Coultre (JLC) Only (Deel 2)

Jeetje… vecht GS nu JLC al de tent uit… moet niet gekker worden!!!

1 like

Echt een prachtig afgewerkt horloge, die Polaris. Helaas krijg ik er toch geen echte klik mee. Ik geef hem nog even een kans want zeg zelf, dat verdient ie toch?

14 likes

Verdient zeker nog een kans! Maar dan wel op een andere band :grimacing:

Het liefst op origineel rubber.

Is een prachtig horloge (al heb ik hem zelf ook verkocht :grimacing:) maar hij kriebelt wel weer :joy::joy:

1 like

Oem rubber mijn inziens de beste optie. Prachtig horloge

Muah… niets ten nadele van JLC, maar GS maakt de laatste jaren gewoon erg goed spul

.

2 likes

Ze kunnen het allebei wel aardig :grin:

10 likes

One of the most iconic watches of all time: JLC Reverso :grin:

15 likes

Klassieke schone:

27 likes

In januari weer 5% prijsverhoging blijkbaar…

2 likes

22 likes

Ze prijzen zichzelf uit de markt. Polaris vind ik nu al qua prijs aan de hoge kant.

1 like

Ben het met je eens, maar dat is bij de meeste andere fabrikanten niet anders…

De groene polaris is sowieso niet zomaar ff te krijgen en daar naast zit ik in dubio ofdat ik het er wel voor over heb :thinking:
Schroef het budget steeds verder omhoog en buiten dat het kan, vind ik het een beetje van de zotte dat ik niet iets anders zou kunnen vinden onder de 10k waar ik ook blij van wordt.

Ps; ik wacht nu de ingenieur ook ff af , er zou iets nieuws onderweg zijn :grimacing:

1 like

Zojuist in het echt bewonderd. :hugs: Schitterend!

2 likes

9 likes

Zo herkenbaar, ik was aan het sparen voor een IWC Pilot Chronograph en die waren zo rond de 5K maar nu met inhouse uurwerk moet je al zeker 8K meenemen, laat staan voor een Big Pilot, dan zit je al ruim boven de 10K.

1 like

Ik weet goedkopere te koop :grinning_face_with_smiling_eyes:

3 likes

Dat is ook te zien :grimacing:

Nee niet lullig bedoelt maar met de groene er naast komt die heel anders over.
snap eigenlijk niet dat de nieuwe zwarte uitvoering nog steeds de oude wijzers heeft :thinking:
Vind de open gewerkte mooier …

Ach nog wat plaatjes …

12 likes

Vind de oude juist weer veel mooier. Sec. wijzer van de nieuwe vind ik wel weer mooi.

4 likes

Weet iemand of dat foutje met de lume van de minutenwijzer al is opgelost bij de jlc mariner date?