Jaeger Le Coultre (JLC) Only (Deel 2)

Geinig, … het viel me op dat er in het verleden veel meer varianten zijn uitgebracht met veel meer complicaties dan nu in de huidige collectie staan … opzich wel jammer (alleen al mooi om te zien :slight_smile::+1:)

1 like

Heel gevaarlijk op chrono rond kijken, … voor mij niet dat ik zou willen hebben wel zeker mooi om voorbij te zien komen :+1:

:heart_eyes_cat:

Blijf liefhebber van shell cordovan bandjes … de originele groeneband is ook mooi maar oogt vaak tegen zwart aan (binnenshuis).
Vandaar de keus voor een lichtere kleur en het voordeel van de groene wijzerplaat wat makkelijk laat combineren.


En nog ff een foto buiten om het mooie groen beter uit te laten komen :slight_smile:

25 likes

Prachtig.

Kan jullie wel verklappen dat er ergens tussen nu en een jaar 1 om mijn pols zit. Maar die moet nog opgekalefaterd worden en een service hebben dus dat gaat echt nog even duren.

4 likes

26 likes

Niemand hier trek in een Polaris?

20 likes

Heel mooi!

Good old jaeger.

1 like

Jawel :grin:

Maar dan de Memovox.

Ik draai je d’r nog wel een extra kroon in.

3 likes

Gewoon een wekker erbij is makkelijker.

1 like

Jawel alleen die k*t band :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

jij hebt gewoon een rare pols :wink:

Gooi je er een nato op

2 likes

Ik denk dat alleen jij en ik daar last van hebben bij deze. De meesten vinden hem lekker dragen. Ik, zelfs na een gesp te gebruiken, ook niet helaas.

Ik denk het ook.

4 likes

Dat is het.

Die polaris date droeg fantastisch bij mij.

Plaatje voor de sfeer.

Wellicht dat de Memovox anders draagt vanwege de dikte.

13 likes

Echt een prachtig horloge.

3 likes

Het enige horloge dat ik zelf zou houden. Zo mooi en veelzijdig is die. Altijd draagbaar behalve dan heel misschien als je een pak draagt. Maar who cares…

2 likes

Andere band?

14 likes

Heerlijk horloge! Pas serieus in dubio gestaan bij die van @Svennos, maar te lang getwijfeld :innocent: ik droeg hem graag.

15 likes