Jaeger Le Coultre (JLC) Only (Deel 2)

Dat is wel heel bizar. Dan blijft er nog weinig leuks over daar. Breitling, Longines, etc. Want leuke Rolexen en Tudors zijn daar altijd binnen seconden weg.

Gassan stopt overal met JLC, IWC weet ik niet.

2 likes

Ik hoorde van een verkoper bij Gassan dat ze nauwelijks JLC horloges verkopen. IWC weet ik niet.

Toch wel jammer hoor, dat er steeds minder JLC verkooppunten zijn. Er blijft zo weinig meer over dan S&C.

Goede GD? Vaak dan nog met een leuke korting!

14 likes

Buiten S&C heb je altijd nog Aalbers en Martens. Prefereer deze zaken ook boven S&C.

1 like

Jammer dat er geen JLC
Boutique (meer) is.

Tsja als het niet verkoopt dan begrijp ik het wel. JLC mist smoel en koop je liever grijs of used - uitzonderingen daargelaten.

1 like

Misschien komt er wel weer een Boutique in Nederland. Maar het is de vraag of Gassan er mee stopt of JLC zelf.

We merken het wel. Nog maar een Reverso foto dan maar.

29 likes

Oef, da’s een mooi exemplaar. Mooie band ook :ok_hand:

1 like

Ik zou ze ook buitenshotten. De kwalijke evolutie van de gewilde en exclusieve stukken boutique only te doen. Zie ook andere merken.

Maar ja, wat is er nog gewild bij JLC? :thinking:

Maar wel als merk eisen stellen qua inrichting en afname ongewilde “shitters”.

Liefst zelf online (“boutique” of “concierge”) verkopen :rage:

Thanks! Het is de Saffiano van Molequin. Maakt hem net even wat sportiever dan de glanzende croco.

Een Duoface is toch wel een van de meest geniale horloges die er bestaat.

Ja dat doet IWC dus ook, Boutique only watches, erg jammer. Ik snap wel dat een Gassan er op een gegeven moment klaar mee is. Maar ja, ze houden zo wel steeds minder over. Geen AP, JLC, IWC, etc.

Bij JLC zijn de blauwe en groene Reverso’s niet aan te komen. Een vriend wacht al een jaar op z’n groene.

18 likes

Ondertussen ook boutique toch? En grijs al onder list. Maar ja, met de snelheid waarmee prijzen stijgen… belachelijk is het :joy::joy:

Ik heb 6 maand op de rode gewacht. De “concierge” zit gewoon in NL. Mn plaatselijke AD kon/mocht m niet leveren.

1 like

Van harte mee eens :wink:

15 likes

Grote nadeel is nu dat als de hype even helemaal weg is dat we niet die leuke kortingen van de AD kunnen krijgen zoals vroeger, Boutiques doen er vaak niet aan. Tenzij er echt nood aan de man is :wink:

Een kleine échange met @Erik11 gedaan. Echt superblij mee

38 likes

Knap horloge, veel plezier ermee!

1 like

Een van de mooiste horloges die er is :ok_hand: En dan lees je ook nog dat JLC "smoel mist":grinning_face_with_smiling_eyes:. Heel veel geluk en plezier ermee.

6 likes

Schitterend!

13 likes