Jaeger Le-Coultre (JLC) Only (Deel 2)

Moet hij/zij/hen actiever zijn en dan duurt het nog 365 dgn voordat dat mag.

1 like

Ik wacht al meer dan drie maanden op de levering van een simpele pushpin voor de rubberen band van mijn Polaris. Na twee maanden wachten maar een 21mm pushpin bij de IWC boutique gehaald.

13 likes

M’n trouwhorloge nog eens boven gehaald :blush:

13 likes

Blauwe krokodillen zijn dan ook zeldzaam.

Ik zou bij een van de betere bandenboeren aangeklopt hebben voor een custom. Heb je op een maand, en voor een fractie van de prijs.

Leuke combo trouwens!

2 likes

Als er paarse zijn, dan ook blauwe.

Die moest ik toch even opzoeken.

Voor de mede-Belgen:

2 likes

Aaron Bespoke zou minder dan de helft zijn. Thunsleather 1/3de of 1/4de.

Wel niet origineel natuurlijk.

2 likes

Dat hoor je in het Breitling topic ook dikwijls. Maar in het Zenith topic wordt er wel lustig op customs gezet.

Zelf heb ik het graag prijs/kwaliteit in orde.

1 like

Het is een grande taille, d.w.z. 26x42 mm. De huidige grootste reverso is duidelijk groter.

1 like

Prachtig horloge, en echt je alledaagse horloge ? Want de kast mag wel een opknap beurt hebben zie ik aan de bovenkant.

Bedoel je de stickers?

2 likes

Dit leek mij een beschadiging van de rand ? maar als het een sticker is ? dan gelukkig zit ik er naast :smile:

1 like

Voor de geïnteresseerden (@Bauhaus @breakie) foto van het uurwerk van de JLC Deep Sea Chrono in de kast.

6 likes

:+1:

Gekocht?

Echt bezopen. En dan erbij vertellen dat je graag eea origineel hebt :sweat_smile:
Je kan die zelfde banden bestellen in Frankrijk. Die maken ze ook voor jlc. Voor de helft. :joy:

Dan mag ik toch hopen dat je ook hele goede schoenen draagt < €1000 :joy:

Had dus afgelopen week een smartwatch omgedaan met skiën omdat ik dus wel bang was om bezopen een horloge te vernielen. Maar had beter naar jou als voorbeeld kunnen nemen, wat een waardeloos ding zeg een smartwatch.

1 like

Alleen eentje op mijn droom lijst :star_struck:

jaeger-lecoultre-deep-sea-vintage-chronograph wrist

10 likes

Heel cool. Alleen jammer dat die bezel niet kan draaien :grimacing:

2 likes

Hahaha, ik ben altijd ervan uitgegaan dat het een draaibare bezel is :see_no_evil:

2 likes

De Deep Sea Q207857 is niet meer nieuw te krijgen, met enig geluk voor +10K af en toe te vinden.

1 like